1402-11-16 14:12
285
0
88684
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان مطرح کرد:

پیام‌رسان‎‌های خارجی با هدف تسخیر جوانان و نوجوانان

معاون سیاسی امنیتی استاندار استان گلستان گفت: فضای مجازی خصوصاً پیام‌رسان‌های خارجی قتلگاه فرهنگی و نبرد هیبریدی دشمن است که باهوش مصنوعی قصد دارد هوش جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کند.

به گزارش «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار استان گلستان در همایش جهاد تبیین با رویکرد مشارکت حداکثری انتخابات در جمع اصناف و بازاریان شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان گفت: رسول خدا شما بازاریان مؤمن را حبیب خدا، امام راحل بازوان انقلاب و امام خامنه ای قشر اسلامی متدین و انقلابی نامیدند.

 وی افزود: بازاریان پیام خود را در سالروز عملیات والفجر ۸ که از افتخارات دفاع مقدس ما بود صادر خواهند کرد که همیشه پشت انقلاب اسلامی خود خواهند ایستاد.

 سیدعلی مهاجر تصریح کرد: انتخابات شب قدر انقلاب است و ما رای می‌دهیم؛ چون انتخابات عرصه قهر نیست عرصه جبران‌کردن است؛ لذا درست انتخاب می‌کنیم تا کشور آباد شود.

 معاون سیاسی امنیتی استان گلستان تأکید کرد: امروز دیگر روزی نیست که دشمنان به ما حمله کنند و سلاح هم تحریم کنند؛ بلکه امروز دوران شکوفایی و نزدیکی به قله است که امروز تحریم می‌کنند که کسی سلاح‌های پیشرفته ما را نخرد که کارشان پیش نرفت.

 وی افزود: نه‌تنها ایران مقتدر شد؛ بلکه امروز مستضعفینی چون یمن و فلسطین با الگوگرفتن از ما سنگ را در مقابل موشک‌های آمریکا و اسرائیل کنار گذاشته و عملیات طوفان انجام می‌دهند.

 این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی خصوصاً پیام‌رسان‌های خارجی قتلگاه فرهنگی و نبرد هیبریدی دشمن است که باهوش مصنوعی قصد دارد هوش جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.