1393-12-29 14:00
1881
1
12189

پیش بینی نامگذاری سال 94 از زبان فرماندار سابق ترکمن و آق قلا / حاجی گلدی کر نامگذاری سال 93 را به درستی پیش بینی کرده بود

سال گذشته حاجی گلدی کر نامگذاری سال 93 را به درستی پیش بینی کرده بود.امسال نیز نظر او را در خصوص نامگذاری سال جدید جویا شدیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، نامگذاری سال‌ها در ایران به طور رسمی توسط مقام معظم رهبری و اولین بار در پیام نوروزی سال ۱۳۷۸ رخ داد. در آن سال رهبر معظم ایران اسلامی عنوانی را برای آن سال انتخاب نمود و پس از آن این نام‌گذاری به شکل یک سنت همه ساله تکرار می‌گردد.

شاید بتوان فلسفه این نامگذاری ها را جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین‌طور در نقطه‌‌ مقابل آن به یک مشکل دانست.

اسپی دژ هم در پایان سال به سراغ برخی از مسئولین رفته و نظر آنها را در خصوص نامگذاری سال آینده جویا می شود.

سال گذشته حاجی گلدی کر، فرماندار سابق شهرستان های ترکمن و آق قلا  نامگذاری سال 93 را به درستی پیش بینی کرده بود. خلاصه ای از این مصاحبه را دوباره مرور می کنیم.

" با توجه به اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری در سال های اخیر شعار حول اقتصاد بوده است. نامکذاری امسال 1393 نیز حول محور اقتصاد و اشتغال باشد. همچنین یکی دیگر از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر در خصوص فرهنگ می باشد. دشمن در چند سال اخیر تمرکز بسیار زیادی را بر روی منحرف نمودن فرهنگی ایرانی داشته و مقام معظم رهبری نیز بارهای به مسئولین نظام در خصوص تهاجم فرهنگی اشاراتی را داشته اند.به نظر من سال 93 هم حول این دو موضوع مهم (اقتصاد و فرهنگ) حرکت خواهد کرد. "

با توجه به اینکه وی نامگذاری سال 93 را به درستی پیشبینی کرده بود، امسال نیز نظر او را در خصوص نامگذاری سال جدید جویا شدیم.

حاجی گلدی کر، فرماندار سابق شهرستان های ترکمن و آق قلا در خصوص نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری به خبرنگار اسپی دژ گفت : با توجه به مذاکرات اخیر بین المللی و لزوم وحدت میان سیاسیون ، شعار سال جدید می تواند در زمینه وحدت سیاسی و استکبار ستیزی( دفاع از استقلال و شرافت ملی) باشد.

از طرفی اقتصاد مقاومتی، تولید و حمایت از مصرف کالاهای داخلی در این برهه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که می بایست با سیاستگذاری و برنامه ریزی در مدیریت و اجرا در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی به آن دست یابیم.

به نظر من نامگذاری امسال نیز حول این دو محور مهم حرکت خواهد کرد.

انتهای یپام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

lمیهمان

ایشان به وحدت سیاسی اشاره داشتند که زمینه ساز همدلی است

0
0
پاسخ
1394-01-02 07:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.