1395-03-10 10:29
938
0
32833
فرساد عنوان کرد:

کسانی که نقد را بر نمی تابند می خواهند به هر نحوی منتقدین را ساکت کنند / جریان انقلابی در گلستان گوشه نشین نخواهد شد

فعال سیاسی و اجتماعی گلستان گفت : افرادی در گلستان و در کشور ما نقد را بر نمی تابند و می خواهند به هر نحوی منتقد را ساکت نمایند و هر تریبون و فضایی که در دست آنان است از آنها بگیرند.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد در واکنش به تغییر حجت الاسلام مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز گفت:حجت الاسلام محمدی از شخصیت های انقلابی و استکبار ستیز و دلسوز استان ما هستند.افرادی در گلستان و در کشور نقد را بر نمی تابند و می خواهند به هر نحوی منتقد را ساکت نمایند و هر تریبون و فضایی که در دست آنان است از آنها بگیرند.

وی ادامه داد : اما این عمل خیال باطلی بیش نیست زیرا یکی از اصلی ترین منتقدین در کشور ما مقام معظم رهبری هستند که به بسیاری از مسائل در کشور نقد دارند.

فعال سیاسی و اجتماعی در ادامه افزود: برای من جالب است که چرا تنها در گلستان شخصیت های حزب الهی و انقلابی را تغییر می دهند؟ چرا در این استان فضا برای نیروهای ارزشی و حزب الهی تنگ می شود؟ مگر در گلستان چه اتفاقی افتاده است؟ آنانی که دست به این کارها می زنند باید بدانند که جریان انقلابی در استان گوشه نشین که نخواهد شد هیچ بلکه بسیار قوی تر از گذشته حرکت خواهد کرد.

فرساد با اشاره به اینکه اگر چه همه می دانند چه کسی و کسانی پشت پرده تغییر نیروهای حزب الهی در استان هستند ، اظهارکرد: گاهی اوقات آرزو می کنم که ای کاش فضای سیاسی گلستان همانند خراسان رضوی بود.ای کاش علم الهدی ها و رییسی ها و قدوسی هایی در گلستان بودند تا نیروی انقلابی دور آنان گرد می امدند و همه با هم پرچمدار دفاع از ولایت می شدند.

وی خاطرنشان کرد:حجت الاسلام محمدی خطیبی توانا و انقلابی است و در مسیر دفاع از ولایت هیچگاه دریغ نکرده است و این حقیر از ایشان مسائل بسیاری را آموخته ام و قسم یاد می کنم خطیبی همانند ایشان در گلستان ندیدم اما گمان می کنم بعضی که از انقلاب و آرمانهای انقلاب فاصله گرفته اند فضا را تنگ دیده اند که اینگونه در صدد تعویض این امام جمعه متدین و متعهد بر آمده اند.

وی افزود:امیدوارم حجت الاسلام تقوی زیر بار این تعویض سیاسی نروند و مردم ولایتمدار شهرستان نوکنده و گز در نامه ای به ایشان خواستار حضور ایشان در این شهرستان به عنوان امام جمعه باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.