1393-12-20 17:17
1816
7
11768
در واکنش به تحلیلی در خصوص انتخاب رئیس مجلس خبرگان ؛

گرگان خبر : با نام الله سبز و سفيد و قرمزيم / انتشار بيانيه ها به معني تاييد محتوای آنها نيست

سایت گرگان خبر نوشت : انتشار بيانيه هاي تشكلات سياسي استان الزاما به معني تاييد محتوا آن نيست و صرفا جنبه اطلاع رساني و نشاط سياسي در منطقه دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی انتشار مطلبی با عنوان " در این پایگاه خبری تحلیلی که پس از برگزاری هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله یزدی به ریاست این مجلس در خصوص نقد و ارزیابی وضعیت برخی رسانه های محلی منتشر گردید ، سایت گرگان خبر متنی به شرح ذیل را برای این پایگاه خبری ارسال نموده است .

مدير محترم پايگاه خبري تحليلي گلستان ما

سلام عليكم

با توجه به محتويات يادداشتي تحت عنوان ( سرگيجه گرفتن تيم رسانه اي سبز در استان گلستان در پي انتخاب آيت الله يزدي ) توضيحاتي تقديم مي گردد و انتظار مي رود در اسرع وقت نسبت به انتشار آن اقدام نماييد .

1- با نام الله سبز و سفيد و قرمزيم .

2- پايگاه تحليلي خبري گرگان خبر رسانه اي قانون مدار ،‌ مستقل و متمايل به توسعه و مبارزه با فساد مي باشد .

3- از آنجايي كه گرگان خبر اعتقادي به انتشار مطلب بانام مستعار نويسنده ندارد،‌نويسندگان گرگان خبر داراي شناسنامه،عكس ورويكرد مشخص سياسي مي باشند.در همين ارتباط مطالب مربوط به حضرت آيت الله نورمفيدي از دو جريان سياسي اصولگرا و اصلاح طلب در گرگان خبر منتشر شد.

4- انتشار بيانيه هاي تشكلات سياسي استان الزاما به معني تاييد محتوا آن نيست و صرفا جنبه اطلاع رساني و نشاط سياسي در منطقه دارد . كما اينكه بيانيه هاي انصار حزب الله گرگان، مدرسه امام صادق (ع) و ديگر تشكلات سياسي استان در موضوعات مختلف نيز در گرگان خبر منتشر شده است . انتشار بيانيه كانون حزب الله استان گلستان و جوانان اصلاح طلب استان در حمايت از آيت الله هاشمي بر اساس همين رويكرد صورت گرفته است.

5- انتظار مي رود با اتكا بر اخلاق و قانون حرمت ها حفظ شود و قلم و قدم در خدمت به مردم و حمايت از منتخبين آنها در راستاي توسعه و پيشرفت قرار گيرد.
با تشكر
شوراي سياست گذاري گرگان خبر
 
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ناظر

فراهم نمودن فضایی مناسب برای ایجاد نشاط سیاسی از وظایف رسانه هاست. پاسخ گرگان خبر، منطقی و اخلاق مدارانه است. گلستان ما باید از حرکت در مسیر دشمن سازی دست بردارد

0
0
پاسخ
1393-12-20 21:07
مجيد

جدال دو جبهه جدیدا اعتدال گرا ( گرگان خبر ) و انقلابی ( گلستان ما ) ، جدال اصولگرا - اصلاح طلب استان را به حاشيه رانده آفرين به هر دو گروه جديد و تاثيرگزار.

0
0
پاسخ
1393-12-20 22:17
سیستانی کتول

مطلب گلستان ما هم در راستای اطلاع رسانی شفاف و دفاع از کیان انقلاب اسلامی است. نظام مقدس جمهوری اسلامی تحفه ی گرانسنگ الهی است که حفظ آن از اوجب واجبات است.و شایسته است تمام فعالان سیاسی ،اجتماعی ورسانه ای ضمن اطلاع رسانی دقیق ، شفاف و هدفمند و ایجاد نشاط سیاسی احتماعی ، خط اصولی دفاع از انقلاب اسلامی ، وحدت و انسجام امت و تبعیت از مقام عظمای ولایت را تبیین نمایند

0
0
پاسخ
1393-12-21 02:15
محمد حیدری

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟آقایان محترم رفتار شما نه تنها براساس محتوی سایت بلکه براساس ارتباطات و درخواست های الکترونیکی، نشست های محفلی ، شرکت در جلسات سیاسی و متولی گری همایش های بو دار (مراسم نلسون ماندلا )، سفارش گرفتن و دادن خبری در پروژه های جریان سازی رسانه ای در استان، وساطت های عملیاتی بر اساس دستورهای...!اسم مستعار از دو جهت واجد ارزش است :اولا دوستان تو را متهم به چهره سازی و شهرت طلبی و آماده شدن برای انتخاباتی متهم نمی کنند ثانیا دشمنان و مخالفان تو را از حق حیات،حق شغل و امنیت شغلی ،امنیت و احساس امنیت،آزادی بیان و...محروم نمی کنند!ولی دوستانه به شما بگویم که خوشحالم با جماعتی بی سواد روبرو هستم که ساده ترین مسایل و وقایع حال و آینده را قادر نیستند تحلیل و پیش بینی کنند

0
0
پاسخ
1393-12-21 03:41
ایزدی

قیاس مع الفارق نکن مجید .گلستان ما کجا و گرگان خبر کجا ؟اینا پس از دولت روحانی شده اند به ظاهر اعتدال گرا تا به نان و نوایی برسند .اما مشی انقلابی گلستان ما هر روز پر رنگ تر شده و می شود .فهمیدی مجید ؟

0
0
پاسخ
1393-12-21 05:28
سبز شناس

شما فقط سبز سبزید .لطفا نام الله و رنگ سفید و قرمز را برای پوشش خود به عاریه نگیرید .

0
0
پاسخ
1393-12-21 05:39
احسن

احسنت بر شوراي سياست گذاري گرگان خبر که در مقابل آن تحلیل عالی و فوق العاده این بیانیه رو داده !!!لطفا یک بار دیگه اون یادداشت رو بخونید شاید به هوش بیایید .انگار شما در دنیایی دیگر سیر می کنید .بحث ریاست بر مجلس خبرگان ، همه آبروی نظام است و آن وقت شما تحلیل در پیت می کنید و ...

0
0
پاسخ
1393-12-21 05:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.