1401-11-13 05:30
312
0
83327
سرخط مهمترین اخبار 12 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

۳ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال شد

فارس نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در راستای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده خوی، تعداد ۲ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال‌احمر گلستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی عصر امروز در حاشیه ارسال بسته‌های غذایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۲ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته تهیه و از طریق جمعیت هلال‌احمر گلستان به این منطقه ارسال شد.

لزوم افزایش وسعت شهرک‌صنعتی سیمین‌شهر/ واحد‌های راکد تعیین تکلیف شود

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیمین‌شهر با بیان اینکه تعداد زیادی تقاضا جهت دریافت زمین و سرمایه‌گذاری برای احداث واحد‌های تولیدی جدید در این شهرک دریافت کرده‌ایم، گفت: این ظرفیت وجود دارد که ۵۰ هزار مترمربع بر وسعت موجود شهرک اضافه شود.

لطیف کلته در گفتگو با ایسنا، وسعت شهرک صنعتی سیمین‌شهر را ۱۰۰ هزار مترمربع برشمرد و افزود: هم‌اکنون واحد‌های تولیدی مطرحی همانند پنیر آشوراده، رادین پلاست، آلتین پلیمر گلدشت و سایر واحد‌ها در این شهرک فعال می‌کنند و برای تعداد کثیری از جوانان منطقه شغل ایجاد کرده‌اند.

تشکیل هیأت‌اندیشه‌ورز معلولان در گلستان ضروری است

ایرنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تشکل هیأت‌اندیشه‌ورز با حضور نخبگان و صاحب‌نظران، حل مسائل و مشکلات جامعه معلولان استان را آسان‌تر می‌کند.

سیدعلی مهاجر در نشست با معلولان ورزشکار استان در گرگان، افزود: فعالیت هیأت‌اندیشه‌ورز در جامعه معلولان استان می‌تواند پل ارتباطی بین این قشر با مسوولان دستگاه‌های مرتبط بوده و با به خط کردن مسوولان، مطالبه آنان سریع‌تر پیگیری شده و به نتیجه برسد.

بهره‌مندی بیش از ۱۵ هزار گلستانی از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان گفت: از ابتدای سال با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بیش از ۱۵ هزار نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

هادی نودهی مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان با بیان اینکه از ابتدای سال با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بیش از ۱۵ هزار نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند؛ گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۶۷۷ نفر زنان خانه‌دار، ۴۵۳ دانشجو، ۹ هزار ۵۴۰ نفر دارای مشاغل آزاد و هزار و ۴۴۶ نفر نیز به‌صورت اختیاری به خانواده تأمین اجتماعی در گلستان پیوستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.