1401-11-18 01:10
299
0
83436
سرخط مهمترین اخبار 17 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

نگاهی به غارت جنگل‌های گلستان توسط پهلوی/ فقر و فلاکت بیداد می‌کرد

ایسنا نوشت: مراتع و جنگل‌های بکر و دست نخورده گلستان یکی از نقاطی بود که در دوران حکومت فاسد پهلوی در سیبل چپاولگری و غارت قرار داشت، در حالی که مردم عادی از کوچکترین استفاده از این مواهب الهی بی‌نصیب بودند اما خاندان پهلوی این اراضی را طوری بذل و بخشش می‌کردند که انگار برگ چغندر است!

انقلاب اسلامی در ۴۴ سال از عمر پربرکت خود پله‌های نردبان پیشرفت و ترقی را یک به یک طی کرده و امروز عنوان «ایران قوی و قدرتمند» را یدک می‌کشد پیشرفت‌های کم‌نظیر و خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب داد استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌گر را در آورد و چشم‌های آنها را در دیدن تحولات بزرگ و پیشرفت‌های اساسی ایران کور کرده همین مسئله آنها را به طراحی حُقه‌ها و ترفندهای مختلف وا داشته تا از این طریق پیشرفت‌های ایران را کُند کنند غافل از آنکه قطار انقلاب اسلامی با این سنگ‌اندازی‌ها متوقف نمی‌شود و مسیر پرشتاب خود را می‌پیماید.

سرانه فضای آموزشی گلستان در مقایسه با قبل از انقلاب پنج برابر شد

ایرنا نوشت: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: سرانه فضای آموزشی دانش‌آموزان استان قبل از انقلاب حدود یک متر مربع بود که این رقم با همت دولت و تلاش خیران برای رفع کمبودهای آموزشی به حدود پنج متر مربع رسید.

وحید فراهی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از مدرسه خیرساز روستای پنج پیکر بندرترکمن اظهار کرد: این توسعه زیرساختی در فضای آموزشی نتیجه اهتمام جمهوری اسلامی به عدالت آموزشی بود که روند این خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد.

پنج پروژه شرکت برق منطقه‌ای در گنبدکاووس افتتاح شد

ایرنا نوشت: بهره‌برداری از پنج پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس آغاز شد.

در این مراسم که روز دوشنبه در ایستگاه ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت فجر گنبدکاووس برگزار شد، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: امسال این شرکت برای دهه فجر ۱۱ پروژه آماده بهره‌برداری به ارزش ۲۶۲ میلیارد تومان دارد که پنج طرح بزرگ آن به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان مختص گنبدکاووس است.

افتتاح و بهره برداری از ۸۷ طرح اقتصادی و عمرانی در بندرترکمن

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرماندار بندرترکمن از افتتاح و بهره برداری از ۸۷ طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان خبر داد.

غراوی گفت: امروز دوشنبه ۱۷ بهمن این طرح‌ها با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او افزود: با افتتاح این طرح‌ها و ایجاد ۱۰۹ فرصت شغلی ۳ هزار و ۸۹۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.