1401-12-01 21:35
303
0
83665
سرخط مهمترین اخبار 29 بهمن؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

حمله اراذل و اوباش به یک کارگاه در گرگان

فارس نوشت: فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری ۱۲ نفر از اوباش که به یک کارگاه در گرگان حمله کرده بودند خبر داد.

فرمانده انتظامی گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار‌ کرد:  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ١١٠ مبنی بر  نزاع و درگیری دسته‌جمعی به یک کارگاه در‌گرگان بلافاصله تیم‌های گشت پلیس به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این نزاع و درگیری ۱۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

لایروبی به‌تنهایی برای نجات خلیج گرگان کافی نیست

ایسنا نوشت: فرماندار بندرترکمن گفت: لایروبی خلیج گرگان یک اقدام مقطعی است و علاوه‌ بر لایروبی باید مداخله‌های مختلف اعم از لایروبی رودخانه‌های بالادست، پمپاژ و حق‌آبه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه خوشبختانه لایروبی خلیج گرگان بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده در حال انجام است، یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی خلیج گرگان مقطعی است و علاوه‌بر لایروبی باید مداخله‌های مختلف دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد که لایروبی رودخانه‌های بالادست، پمپاژ و حق‌آبه‌ها از جمله آن است.

گلستان از محل طرح مولدسازی ۳۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد

ایرنا نوشت: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: با توجه به دستور صریح رهبر معظم انقلاب و تاکیدات سران سه قوه برای اجرای طرح «مولدسازی دارایی‌های دولت»، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه این استان ۳۰۰ میلیارد ریال درآمد از محل اجرای این طرح کسب کرده است.

 روح‌الله صلبی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این درآمد در راستای اجرای طرح «مولدسازی دارایی‌های دولت» و از محل فروش ۱۱ مِلک شناخته و معرفی شده در استان گلستان به عنوان اموال مازاد دولتی به دست آمده است.
وی بیان کرد: تاکنون در اجرای فروش اموال دولتی در طرح «مولدسازی دارایی‌های دولت» در مجموع ۹۹ ملک مازاد شناسایی و مجوز فروش این املاک از وزارتخانه اخذ شد ۱۱ ملک اشاره شده در ۲ هفته اخیر شناسایی شده‌اند.

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در گنبدکاووس

باشگاه خبرنگاران نوشت: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در گنبدکاووس خبر داد.
سرهنگ فرزاد تاجره گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی، انبار قاچاق لوازم خانگی در یکی از مناطق شهر گنبد کاووس شناسایی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.