1401-12-07 08:35
436
0
83776
سرخط مهمترین اخبار ۶ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

پلمپ ۱۷ واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس

فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: درراستای اجرای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی، تعداد ۱۷ واحد صنفی متخلف شهرستان پلمپ شدند.

محمود علی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل اصناف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، 17واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شدند. 

بارش های نامناسب گلستانی ها را مجبور کرد مزارع را در زمستان آبیاری کنند

ایسنا نوشت: معاون جهاد کشاورزی گلستان گفت: امسال بارش های باران در گلستان مناسب نبود که لازم است کشاورزان برای حفظ رطوبت مورد نیاز گیاه مزارع را آبیاری کنند.
علی اکبر مهقانی با بیان اینکه میزان بارشها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشت، گفت: حفظ رطوبت خاک برای رشد گیاه و جلوگیری از هدررفت تلاش کشاورزان ضروری است و لازم است که کشاورزانی که به آب دسترسی دارند حتما مزارع خود را آبیاری کنند.

مناطق آزاد اینچه‌برون و منگستائو تسهیل‌گر روابط تجاری و اقتصادی باشند

ایرنا نوشت: استاندار گلستان در دیدار معاون استاندار منگستائو جمهوری قزاقستان گفت: منطقه آزاد «منگستائو» با منطقه آزاد «اینچه‌برون» می‌تواند تسهیل‌گر روابط تجاری و اقتصادی باشد.
استاندار گلستان روز شنبه در نشست مشترک با هیات تجاری_اقتصادی استان منگستائو جمهوری قزاقستان با اشاره به اینکه صادرات و واردات ما رو به افزایش است که باید آن را تقویت کنیم، گفت: آماده توسعه حداکثری روابط پایدار و بلندمدت هستیم و در این راستا از استاندار «منگستائو» برای حضور در گلستان دعوت می‌کنیم.

احداث ۴ مخزن برای رفع کمبود و ذخیره سازی آب شرب در گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده مجری طرح آبرسانی به گرگان از احداث ۴ مخزن در راستای رفع کمبود وذخیره سازی آب شرب در این شهرستان خبر داد.

امین عموزاد گفت: برای تکمیل طرح و جبران کسری ظرفیت ذخیره سازی، در سال ۱۴۰۱ احداث ۴ مخزن قلعه حسن، سیاه تلو، شصت کلاته و گلشهر در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار گرفت.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.