1401-12-09 08:11
411
0
83797
سرخط مهمترین اخبار ۸ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

ظرفیت سازی مراکز نگهداری معتادان متجاهر مستلزم همکاری همه اقشار جامعه است

فارس نوشت: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: برای ایجاد ظرفیت سازی مراکز نگهداری معتادان متجاهر نیازمند همکاری همه اقشار جامعه به ویژه خیرین هستیم.

مهدی طالبی، گفت: با پیگیری های فرماندار گنبدکاووس مرکز نگهداری بانوان آماده پذیرش بوده و راه اندازی و ادامه فعالیت چنین مراکزی مستلزم هم‌کاری خیرین، اقشار مختلف، مردم و مسئولان مرتبط است.

میانگین بالای مصرف کود شیمیایی در گلستان

ایسنا نوشت: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان میانگین مصرف کود شیمیایی در استان را بالاتر از میانگین کشوری عنوان کرد و گفت: کود مصرفی در اراضی کشاورزی گلستان بالای ۱۲۵ کیلوگرم در هکتار است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان میانگین مصرف کود در برخی کشورهای جهان از قبیل هند، چین و پاکستان را بالای ۵۰۰ کیلوگرم در هکتار عنوان کرد و گفت: این رقم در کشور ما ۸۸ کیلوگرم در هکتار و در استان گلستان بالای ۱۲۵ کیلوگرم در هکتار است.

استان گلستان پایلوت کشوری اجرای «طرح ۴۰۴۰» تعیین شد

ایرنا نوشت: استاندار گلستان گفت: «طرح ۴۰۴۰» یکی از خدمات ارزشمند در دولت سیزدهم بوده که اجرای آزمایشی آن از این استان و در راستای محرومیت‌زدایی از روستاهای کمتربرخوردار آغاز می‌شود.

به گفته وی علی آقامحمدی قائم مقام وزیر کشور و و رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتربرخوردار، بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ روستا در سطح کشور وجود دارد که ۱۳ هزار و ۹۰۰ روستای آن محروم و کم‌برخوردار بوده و در «طرح ۴۰۴۰» محرومیت از چهره این روستاها زدوده می‌شود.

اهدای عضو جوان ۳۲ ساله گلستانی به سه بیمار جان دوباره بخشید

باشگاه خبرنگاران نوشت: اعضای بدن جوان مرگ مغزی شده گلستانی به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

زهرا شرکت کارشناس پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: معین نهمین اهداء کننده عضو در سال ۱۴۰۱ است که جان سه نفر را با اهدای کبد و کلیه نجات داد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.