1401-12-11 08:30
421
0
83829
سرخط مهمترین اخبار 10 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی شبکه‌ای در گلستان

فارس نوشت: رئیس پلیس فتا گلستان از انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی که با فریب مردم میلیاردها تومان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

سرهنگ سعید تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روزهای گذشته تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام کردند سایت‌هایی با عناوین افنک باتس(fnac bots) و افنک نون(fnac non) با دادن وعده‌های دروغین پولدار شدن در مدت کوتاه مبالغی را از آنان دریافت می کردند.

وی اضافه کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا، تاکنون سه نفر از متهمان شناسایی و در شهرهای مختلف استان دستگیر شدند.

جدال گلستان با خشکسالی بسیار شدید

ایسنا نوشت: مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به بروز خشکسالی بسیار شدید در استان، گفت: بارش‌ها در بهمن ماه نسبت به دوره آماری کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

امان‌محمد کمالی عصر امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره وضعیت بارش‌های گلستان از ابتدای سال زراعی تا اول اسفند ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: میزان بارش از ابتدای سال زراعی تا اول اسفند ماه ۱۴۰۱، ۱۳۸.۴ میلی‌متر و نسبت به دوره آماری ۳۸ درصد کاهش داشته که۸ در مقایسه با سال گذشته با کاهش ۲۸ درصدی همراه بوده است.

۲۱ هزار و ۳۳۰ گلستانی وام ازدواج گرفتند

ایرنا نوشت: معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۳۳۰ گلستانی وام ازدواج دریافت کرده و ۸ هزار و ۵۹۲ نفر نیز در نوبت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

حامد ملاحسنی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سهم تسهیلات دریافت شده گلستانی‌ها از مجموع کل تسهیلات پرداخت شده ازدواج کشور ۲.۷۵ درصد است.

حمایت قاطع دستگاه قضایی از پلیس برای برقراری امنیت

رییس‌ کل دادگستری گلستان از حمایت قاطع دستگاه قضایی از پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد.

حیدر آسیابی امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در نشست مسئولان قضایی و انتظامی در دادگستری استان با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از پلیس برای برقراری امنیت گفت: امنیت خط قرمز ماست و هیچ تمردی نسبت به ماموران انتظامی پذیرفته نیست و با متخلفان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.