1401-12-23 03:15
322
0
84068
سرخط مهمترین اخبار ۲۲ اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

مدیران قومی و انقلابی وحدت محور باشند

فارس نوشت: معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: مدیران قومی و انقلابی می بایست در راستای فعالیت های خود وحدت محور باشند.
مهاجر ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه گنبدکاووس با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در محل این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به تنوع اقوام و مذاهب در استان گلستان، در انتصاب جایگاه ها از مدیران قومی استفاده کردیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: اگر افرادی به بهانه مذهب تلاش در بر هم زدن وحدت ملی بوده و سعی در ایجاد تفرقه داشته باشند این افراد چه شیعه و چه سنی باشند مزدور دشمن هستند.

۶۰ درصد جنگل‌های گلستان آفت‌زده است

ایرنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آفت‌زدگی ۶۰ درصد عرصه‌های جنگلی این استان شمالی خبر داد و گفت: عملیات مبارزه با این آفت‌ها و جلوگیری از گسترش بیشتر آنها با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و همراهی یک هیات اندیشه‌ورز از ابتدای سال آینده شروع می‌شود.
 
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد «مرکز ملی ذخیره ژنتیک اسب ترکمن» در گلستان

ایسنا نوشت: مدیران ارشد جهاددانشگاهی گلستان و اداره کل دامپزشکی با امضای تفاهم نامه ای مشترک بستر فیزیکی ایجاد مرکز ملی ذخیره ژنتیک اسب ترکمن را ایجاد کردند.

علی کاووسی با بیان اینکه انعقاد این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز فعالیت های بزرگتری در سطح استان و کشور شود، افزود: ما همواره از کارهای دانش بنیان و تحقیقاتی استقبال کرده و امیدواریم بتوانیم با ایجاد مراکز دانش بنیان به اقتصاد، رفاه، توسعه و آبادانی استان گلستان کمک کنیم.

ظرفیت کمپ ترک اعتیاد توسکستان چهار برابر می‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون قضایی دادستان کل کشور از افزایش ظرفیت کمپ ترک اعتیاد توسکستان خبر داد.

علی جمادی امروز ۲۲ اسفند در بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ واقع در توسکستان گرگان گفت: با تلاشی که در استان صورت می‌گیرد در آینده ظرفیت نگهداری مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به ۹۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند و ظرفیت نگهداری معتادن در مرکز توسکستان هم تا ۴ برابر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.