1401-12-24 03:05
430
0
84085
سرخط مهمترین اخبار 23 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

خیانت حامی‌نماهای محیط زیست به مردم گلستان

فارس نوشت: استاندار گلستان گفت: برخی حامی‌نماهای محیط زیست که ۹۵ درصد آنها اهل گلستان هم نیستند با خیانت‌های خود مانع توسعه گلستان شدند و برای پروژه‌های توسعه‌ای استان سنگ اندازی می‌کنند.
زنگانه گفت: ورود غیرمنطقی و غیرقانونی از دیگر استان‌ها به محدوده سیاسی استان برای تصمیم‌گیری و یا اعلام نظر توسط افراد خاص برای ما قابل قبول نبوده و این پروژه با عزم جدی و قوت اجرا می شود.

زنگانه گفت: به هر فرد و یا افرادی که برای اجرای این پروژه سنگ‌اندازی می کنند اعلام میکنم که این پروژه اجرا خواهد شد و اگر این افراد مخالف هستند با ارائه ادله و مستندات از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

زنگ خطر برای سفره‌های آب زیر زمینی گلستان به صدا در آمد

ایسنا نوشت: استاندار گلستان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد آب شرب مصرفی در استان گلستان از منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود، گفت: این یک خیانت بزرگ به استان گلستان است زیرا سفره‌های آب زیرزمینی استان در حال مستهلک شدن و زمین‌های استان در حال فرونشست است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد آب شرب مصرفی در استان گلستان از منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود، افزود: این یک خیانت بزرگ به استان گلستان است زیرا سفره‌های آب زیرزمینی استان در حال مستهلک شدن و زمین‌های استان در حال فرونشست است.
 
تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال در گلستان به ۲۰ نفر رسید

ایرنا نوشت: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان (اورژانس ۱۱۵) گفت: تاکنون تعداد مصدومین ناشی از انفجار مواد محترقه چهارشنبه آخر سال در این استان به ۲۰ نفر رسیده است.

محمدجواد مقسمی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

وی افزود: از محموع مجروحین ۱۶ نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌های استان مرخص شدند و چهار نفر دیگر بستری هستند.

تدوین هزار و ۵۰۰ طرح برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: استاندار گلستان از تدوین دست کم هزار و پانصد طرح برای سفر دوم رئیس جمهور به این استان خبر داد.
زنگانه به عقب ماندگی گلستان در حوزه راه‌ها اشاره کرد و افزود: با مصوبه ۲ هزار میلیارد تومانی سفر نخست هیئت دولت به استان و تا کنون تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومانی، طرح‌ها در این حوزه با مشارکت پیمانکاران بومی با شتاب در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.