1401-12-29 03:05
308
0
84141
سرخط مهمترین اخبار 28 اسفند؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

ساخت مدرسه خیرساز روستایی کلاله در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ آغاز شد

ایرنا نوشت: عملیات ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای "چیشت خوجه‌لر" بخش پیشکمر شهرستان کلاله با مشارکت یکی از خیران نیک اندیش و اداره کل نوسازی مدارس گلستان روز یکشنبه آغاز شد.

جلال‌الدین تاج‌پور مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت: با مشارکت "نوبرعلی نفسی" یکی از خیران نیک اندیش عملیات ساخت یک مدرسه ۲ کلاسه با ۱۱۷ متر مربع زیربنا در روستای "چیشت خوجه‌لر"‌ آغاز شد.

وی ادامه داد: این مدرسه با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی با مشارکت این خیر و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته می‌شود تا ۴۰ دانش آموز این روستا در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

۸۰ میلیارد تومان به طرح فاضلاب آزادشهر اختصاص یافت

ایرنا در خبری دیگر، نوشت: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ملی فاضلاب آزادشهر گفت: ۸۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای کمک به پیشرفت این پروژه اختصاص یافت.

غلامعلی کوهساری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با موافقت سازمان مدیریت برنامه بودجه و بانک سپه عملیات پرداخت این اعتبار به صورت نقدی از سال آینده اجرا می‌شود.

سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان معارفه شد
ایسنا نوشت: «محمد علی طالع زاری» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معارفه شد.

در جلسه‌ای با حضور سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «محمدعلی طالع‌زاری» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان معارفه و از خدمات چهار ساله «اسرافیل وزیری»، مدیرکل سابق قدردانی شد.

ایجاد ۱۰۰ ایستگاه پویش سفر در کشور

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون برنامه ریزی سازمان راهداری از ایجاد یک صد ایستگاه پویش سفر در کشور همزمان با تعطیلات نوروز خبر داد.

منصور فخاران در گرگان گفت: اولویت این پویش، خدمات رسانی و ایمنی و سهم استان گلستان از آن ۴ ایستگاه است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.