1402-01-04 03:15
431
0
84184
سرخط مهمترین اخبار ۳ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

تقدیر نماینده ولی‌ فقیه از اقدامات استاندار گلستان

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در‌ گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار گلستان گفت: از شما انتظار دارم در استان تحول ایجاد کنید و در مبارزه با فساد تعارف نداشته باشید.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار نوروزی استاندار گلستان اظهار کرد: من از تلاش‌های خوب شما در استان بسیار سپاسگزارم.

فرامین رهبری گره‌گشای مشکلات کشور

ایسنا نوشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اقدام و عمل به فرامین رهبری را گره‌گشای مشکلات کشور دانست و گفت: برای مهار تورم و رشد تولید باید در مدار فرهنگ حرکت کنیم.

محمد رعیت با بیان اینکه قطعاً اقدام و عمل به فرامین، ارشادات و دستورات مقام معظم رهبری گره‌گشای مشکلات کشور در همه زمینه‌ها است، ادامه داد: با حمایت صحیح از تولیدکنندگان داخلی، قشر کارگر، تولیدات و پرهیز از اسراف می‌توان زمینه رشد تولید را فراهم کرد.

گام پرصلابت دولت برای توان‌افزایی گلستان در مسیر توسعه پایدار

ایرنا نوشت: علاج‌بخشی برای کام تشنه گلستان و شتاب‌گرفتن تکمیل اَبَرسازه آبی استان، ایجاد ۴۰ هزار شغل، گره‌گشایی و اجرای مطالبات قدیمی مانند احیای خلیج گرگان، بومگردی آشوراده و ساخت پتروشیمی و پیش‌بینی اعتبار برای محرومیت‌زدایی، بخشی از فعالیت‌های یکسال گذشته دولت سیزدهم در این سرزمین تاریخی است.

گام‌های پرصلابت دولت در یک سال اخیر نشان داد که با ریل‌گذاری قوای مجریه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی زدودن زنگار محرومیت و رنگ و بوی کمبودها و بهبود توان زیرساختی گلستان امری دست یافتنی خواهد بود

۱۲ هزار عضو جوان در نوروز بکارگیری شدند

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون جوانان و دانشجویی سازمان جمعیت هلال احمر گفت:امسال ۱۲ هزار جوان در ۷۰۰ پست ثابت و سیار بکارگیری شدند .

منیری گفت:امسال ۱۲ هزار جوان در ۷۰۰ پست ثابت و سیار بکارگیری شدند و تا دوم فروردین به ۸۰۰ هزار مسافر خدمات ارائه دادند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.