1402-01-06 11:24
390
0
84211
سرخط مهمترین اخبار ۵ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

برخورد سمند با افسر پلیس گلستان/ 3 نفر فوت کردند

فارس نوشت: برخورد یک دستگاه سمند با حاضران در یک صحنه تصادف، باعث فوت سه نفر و مجروح شدن شدید مامور پلیس شد.

در هنگام بررسی صحنه تصادف که عده‌ای از افراد محلی و مسافران نیز در محل حضور داشتند یک دستگاه خودروی سمند بر اثر سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون و با افراد حاضر در محل برخورد کرد.
در پی این سانحه افسر پلیس‌ که در حال روان سازی ترافیک بود به شدت مجروح شده و سه نفر نیز در صحنه جان باختند.

چند گام تا پایان رنج کم‌آبی گلستانی‌ها

ایرنا نوشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اقدام و عمل به فرامین رهبری را گره‌گشای مشکلات کشور دانست و گفت: برای مهار تورم و رشد تولید باید در مدار فرهنگ حرکت کنیم.

تهیه و توزیع آب آشامیدنی، رنج‌نامه همیشگی ساکنان استان مملو از رودخانه گلستان است که سالها آنان را به خصوص در فصل گرما و روزهای پرمصرف سال آزار می‌دهد اما برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسانه دولت در تزریق بودجه و تکمیل زیرساخت‌ها، این دغدغه‌ها را به سرانجامی خوش در روزهای نزدیک امیدوار کرده است.

طرح پتروشیمی و توسعه نیروگاه علی آباد، در ماه‌های ابتدایی سال کلید می‌خورد

ایسنا نوشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: توسعه نیروگاه علی آباد کتول و طرح پتروشیمی گلستان از جمله این طرح‌های سفر رئیس جمهور است که در ماه‌های ابتدایی سال کلید خواهد خورد.

سید احسان خاندوزی صبح امروز ۵ فروردین درجمع خبرنگاران گرگان با بیان اینکه اجرای بخش دیگری از طرحهای سفر رئیس جمهور به گلستان در ماه های ابتدایی سال کلید خواهد خورد ادامه داد: توسعه نیروگاه علی آباد کتول و طرح پتروشیمی گلستان از جمله این طرح هاست.

تصادف زنجیره ای خودروهای سواری با ۱۰ مصدوم در گالیکش

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ️تصادف زنجیره ای خودروهای سواری با ۱۰ مصدوم در گالیکش خبر داد.

قاسم غریب آبادی گفت: براثر تصادف زنجیره‌ای ۳ خودروی سواری پراید، ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ در جاده گالیکش به تنگراه، حدفاصل روستا‌های بش اویلی و صادق آباد ۱۰ نفر مصدوم شدند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.