1403-05-16 02:20
106
0
90963
دستیار مردمی‌سازی استاندار گلستان:

«گلستان ما» مدافع جریان انقلاب است

دستیار مردمی‌سازی استاندار گلستان گفت: «گلستان ما» را مدافع جریان انقلاب می‌دانیم که با خبرهای به‌هنگام و فعالیت شبانه‌روزی از بامداد تا بامداد دغدغه دارند و برای حل مسائل مردم تلاش می‌کنند.

سید حسین علوی با حضور در تحریریه «گلستان ما» ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه گفت: اصحاب رسانه در مسیر تعالی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین هستند و وظیفه داریم که این تلاش‌ها را ارج نهیم.

دستیار مردمی‌سازی استاندار گلستان ادامه داد: «گلستان ما» را مدافع جریان انقلاب می‌دانیم که با خبرهای به هنگام و فعالیت شبانه‌روزی از بامداد تا بامداد دغدغه دارند و برای حل مسائل مردم تلاش می‌کنند.

علوی یادآور شد: این تلاش‌ها باعث شده که «گلستان ما» یک مجموعه ارزشمند باشد، این رسالت و جهاد و تلاش همچنان ادامه دارد و در مسیر نظام‌سازی که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند باید به مسیر دولت اسلامی و پس از آن تمدن اسلامی حرکت کنیم و این مهم جز با همراهی رسانه‌ها محقق نمی‌شود.

وی افزود: ما شاهد تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان در دولت سیزدهم بودیم شهید رئیسی تلاش‌های زیادی کرد و دستاوردهای ارزشمندی در همه شهرها به‌ویژه در حوزه زیرساختی به ثمر نشست.

دستیار مردمی‌سازی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خدمات دولت در مجموعه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و رسانه‌ها خوب پردازش شد و سفرهای شهرستانی استاندار نیز به‌خوبی منتشر شد، در ایام باقی‌مانده باید دستاوردهای شهید جمهور بیان شود، اگر شهید جمهور زنده بود و ادامه راه می‌داد قطعاً شرایط مردم به‌ویژه در حوزه اقتصادی بهبود پیدا می‌کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.