1394-06-07 07:37
1964
2
19704
بهزادیان عضو حزب کارگزاران گلستان :

گلستان مهد اصلاح طلبی است / فعالیت های چشم گیر اصلاح طلبان در منطقه ناشی از وجود آیت الله نورمفیدی است

عضو حزب کارگزاران سازندگی گلستان با اشاره به اینکه این استان مهد اصلاح طلبی است اظهار کرد: شاید یکی از دلایل این فعالیت های چشم گیر در استان وجود آیت الله نورمفیدی در منطقه است .

به گزارش گلستان ما به نقل از سرو نیوز ؛ مهدی بهزادیان عضو حزب کارگزاران سازندگی گلستان در همایشی که روز گذشته در گرگان با عنوان« ایران فردا: نهضت مذاکرات ملی»  توسط این حزب برگزار شد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم گفت: 92 فصل جدیدی در عرصه سیاسی کشور و استان رقم زد. ما سال های سخت برای احزاب، تشکل ها و فعالیت های سیاسی، اجتماعی را فراموش نخواهیم کرد.

او با اشاره به سبقه سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی ادامه داد: حزب کارگزاران با بیست سال قدمت در سپهر سیاسی ایران ، تحولات زیادی را رقم زد و مجداد کار خودش را در استان با جدیدت پیگیری می کند.

او با اشاره به ظرفیت های گوناگون گلستان گفت: در گلستان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد . این استان مهد اصلاح طلبی است . شاید یکی از دلایل فعالیت های چشم گیر در استان وجود آیت الله نورمفیدی در منطقه است و نگاه خاص و روشن بینی ای که نسبت به مسائل گوناگون دارند .

او در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه کرد: الحمدالله شورای راهبردی اصلاح طلبان استان شکل گرفته است و شوراهای راهبری اصلاح طلبان در حوزه های انتخابی  هم یکی پس از دیگری در حال شکل گیری است.  بدنه اجتماعی دولت آقای روحانی و مختصات آن کاملا مشخص است اما یکی از نگرانی هایی اصلاح طلبان از هماهنگی این مختصات در بدنه دولت است.

او در پایان گفت: انشالله بتوانیم در سال 94 نسخه ای از سال 92 داشته باشیم.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

غدير

به بهمشاور آقاى شهردار! دم خروس زده بيرون. انتصاب آقاى بهزاديان طى هفته هاى گذشته بعنوان مشاور شهردارى بى دليل نبوده. انشاالله كه در انتخابات از امكانات شهردارى سوء استفاده نشه !

0
0
پاسخ
1394-06-07 11:29
reza1539

استان گلستان مهد اصولگرایی است برادر نه اصلاح طلبی خسته نباشی

0
0
پاسخ
1394-06-07 21:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.