1402-05-28 10:51
628
0
86139
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

گلستان کانون پدافند امنیت غذایی کشور است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان کانون پدافند امنیت غذایی کشور است و نباید بذر ناامیدی در دل کشاورزان گلستانی کشت شود.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری مزیت نسبی استان گلستان کشاورزی است و باید وضعیت ویژه ای بانک کشاورزی گلستان داشته باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پیوند جهادکشاورزی و بانک کشاورزی بیشتر شود و بسیاری از گره‌ها در این نشست حل شود.

منتظری بیان کرد: سازمان باید پیش‌بینی پذیر برای مردم باشد و در برخی مواقع دولت به گونه‌ای عمل کرده که پیش‌بینی پذیری را صلب کرده است، برای کشاورز باید قابل پیش‌بینی باشد که اگر با خسارت روبه‌رو شود دولت چه عکس‌العملی خواهد داشت.

وی افزود: امیدآفرینی از دیگر نکاتی است که باید توجه شود، کشاور دغدغه بیمه و کشت را دارد و باید و به رئیس جمهور تاکید داریم نگاه به گلستان براساس مسائل ملی باشد چرا که این استان کانون پدافند امنیت غذایی کشوراست.

 

منتظری یادآور شد: اگر بذر امید در دل کشاورزان گلستانی ضعیف شود کشور ضرر می‌کند نباید کاری کنیم کشاورزان تصمیم بگیرند اراضی خود را تغییر کاربری دهند.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.