1394-11-19 07:34
744
0
27256
فرمانده سپاه گرگان:

گله‎مندی 20 جانباز بالای 70 درصد از مسئولان/ کلید انتخابات را رهبری در 19 دی زد/ دنبال مطامع دنیوی در انتخابات نباشیم

فرمانده سپاه گرگان گفت: 20 جانباز بالای 70 درصد در شهرستان گرگان وجود دارند که از مسئولان به دلیل اینکه در راستای تکالیف‎شان به جانبازان کوتاهی شده ابراز گله‎مندی دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، سیدعلی مهاجر در گفتگو با خبرنگاران افزود: مسئولان باید بترسند که شهدای زنده ما را عتاب و خطاب می‎کنند، باید از شهدای زنده دلجویی کنیم و تا جایی که امکان دارد مشکلات آنها را مرتفع نماییم نکند که بگویند به دلیل طراحی نامناسب شهری نمی‎توانند از منزل خارج شوند یا اینکه زخم بستر شدند و امکانات رفاهی ندارند.

وی تاکید کرد: افرادی که در سن جوانی به جبهه رفتند و بخشی از اعضای بدن خود را تقدیم انقلاب کردند همه ما نسبت به آنها و خانواده‎هایشان باید ادای دین کنیم تا شرمنده شهدای زنده نباشیم.

مهاجر با اشاره به موضوع مهم انتخابات گفت: کلید انتخابات را مقام معظم رهبری در 19 دی ماه زدند، در انتخابات دنبال مطامع دنیوی نباشیم دنبال رسالت و ادای تکلیف باشیم.

فرمانده سپاه گرگان افزود: اگر حق‎الناسی که مقام معظم رهبری به آن تاکید کردند در لایه‎های مردم باشد حضور گسترده و بابصیرت، انتخاب درست و اصلح رقم خواهد خورد.    

وی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را دو مولفه اساسی برشمرد و اذعان کرد: اگر کسانی که از جنس سرباز ولایت و شهدا هستند را انتخاب کنیم نه بر اساس معیارهای طایفه‎ای، قومی و حزبی یقینا افراد شایسته بر مسند مسئولیت قرار می‎گیرند در غیر این صورت نسبت به امام، شهدا و سرنوشت کشور جفا کردیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.