1395-02-06 06:21
858
1
30928
کاندیدای اصولگرایان غرب گلستان در مجلس:

یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی غرب گلستان باید روشن شود / بی‎توجهی به مردم خیانت است

کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی چندین ساله غرب گلستان باید روشن شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حاج رحمت جلالی یکشنبه شب در جمع مردم روستای یساقی شهرستان کردکوی اظهار کرد: نداشتن یک نماینده از شهرستان کردکوی باعث شد که این شهرستان فاقد شناسنامه هویتی باشد، گفت: بعد از سی و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مشکل سند مالکیت املاک و اراضی شهر کردکوی حل نشده است.

وی تصریح کرد: نداشتن نماینده مجلس شورای اسلامی از این شهرستان موجب شده است که خیلی از مشکلات لاینحل و از فرصت‎های به درستی استفاده نشود.

جلالی با بیان اینکه با داشتن یک نماینده از این شهرستان روند توسعه در غرب استان گلستان را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: نماینده‎ای که تمام عمرش را در بین این مردم زندگی کرده و با ریز و درشت مشکلات مردم منطقه آشنا است مطمئنا تمام تلاش خود را صرف توسعه و آبادانی منطقه خواهد کرد.

مشکل عمده غرب گلستان نداشتن سند جامع توسعه است / دیگر نوبت به این مردم است که به آنها توجه شود

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی چندین ساله غرب استان روشن شود، تاکید کرد: مشکل عمده غرب استان گلستان این است که سند جامع توسعه آن مشخص نیست و امورات مدیران دچار روزمرگی شده است.

وی ادامه داد: قابل قبول نیست که شهرستان‎های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان که سرشار از امکانات خدادادی از دریا و جنگل گرفته تا منابع زیرزمینی و اراضی کشاورزی مستعد اینگونه سطح درآمد اقتصادی مردم آن در پایین‎ترین حد باشد.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه دارای جوانان مستعد، نخبه و با استعدادهای فراوان در زمینه ورزشی، علمی و فرهنگی است که باید به بهترین شکل از آنان بهره‎گیری شود.

وی با بیان اینکه منابع انسانی غرب گلستان که سرآمد استان هستند، ‌افزود: در این چندین ساله این منابع به درستی استفاده نشده است و همیشه در کوران مسائل سیاسی فرصت رشد و ظهور از آن گرفته شده است که باید از این ظرفیت‎های بدور از همه نگاه‎ها و گرایش‎ها به بهترین روش استفاده شود.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمده‎ام که از همه ظرفیت‎ها و منابع به درستی استفاده و مدیریت کنیم، گفت: شرایط و زمانه به گونه‎ای است که دیگر نباید به خودمان نگاه کنیم بلکه دیگر نوبت به این مردم وفادار است که سال‎ها به فراموشی سپرده شده‎اند.

جلالی افزود: مردم نیاز به خدمت صادقانه دارند چرا که در این چند ساله هر وقت از آنان کمکی خواسته شده که از نظام حمایت کنند با جان و دل در تمام عرصه‎ها حضور فعال داشته‎اند.

وی اضافه کرد: این مردم در همه حال نظام مقدس جمهوری اسلامی را متعلق به خود دانستند و برای سربلندی و پایداری آن با خون خود به آن قوام بخشیدند.

باید بهترین و کامل‎ترین خدمات را به این مردم هدیه داد / بی‎توجهی به این مردم خیانت است

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کدام خانواده‎ و محله شهرستان‎ها غرب استان می‎توان دید که به خاطر سربلندی نظام جانبازی، جبهه رفته‎ای،‌ شهیدی نداده باشند، آیا به نظر شما بی‎توجهی به این مردم خیانت نیست؟

جلالی با اشاره اینکه استحکام نظام به خاطر رشادت‎ها و از خودگذشتگی مردم به قدری بالا است که هیچ دشمنی نمی‎تواند پایه‎های آن را بلرزاند، خاطرنشان کرد: افراد زیادی برای استحکام این نظام و انقلاب از جانشان گذشتند ما امروز باید به عنوان میراث‎داران این نظام بهترین و کامل‎ترین خدمات را به این مردم هدیه دهیم.

وی با بیان شرایط خاص این دوره از انتخابات گفت: خوشبختانه فضایی در این دوره از انتخابات در غرب استان گلستان ایجاد شده است که بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح‎طلب نیز برای وحدت و همگرایی از اینجانب حمایت کردند که نشان‌دهنده تیزبینی و آینده‎نگری به خاطر منافع مردم است.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از یک جایی این اختلافات گروهی و حزبی به خاطر مردم کنار گذاشته شود که خوشبختانه بسیاری از این چهره‎ها‎ی انقلابی که سابقه مبارزاتی و ارزشی دارند دست یاری ما را به گرمی فشردند و آماده همکاری برای پیشرفت منطقه شده‎اند.

جلالی تصریح کرد: این وحدت و همدلی بارقه‎ای از امید را در بین مردم ایجاد کرده است چرا که مردم از هر چی فعالیت حزبی و گروهی خسته شدند و دوست دارند کسانی عهده‎دار این مسئولیت باشند که فکر و همت‌شان حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.