1402-01-09 12:30
332
0
84253
دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین:

۱۲ فروردین غدیر انقلاب اسلامی است/ تشریح برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین گفت: دوازدهم فروردین را می‌توانیم غدیر انقلاب بدانیم و در این روز بود که با آرای ۹۸.۲ درصدی مردم جمهوری اسلامی ماندگار شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در آستانه یوم‌الله بزرگ که روز تثبیت جمهوری اسلامی است، قرار داریم و در این روز برنامه‌های متنوعی در شهر تهران و مراکز استان‌های کشور و شهرستان‌های کشور و حتی در روستاها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین ادامه داد: شروع این برنامه‌ها در روز جمعه و در مکان‌های برگزاری نماز جمعه است که محل اقامه نماز جمعه تهران و ۹۰۰ شهر دیگر را شامل می‌شود.

عرب‌انصاری بیان کرد: ائمه محترم جمعه و صاحب نظران بعد از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین و تشریح مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین خواهند پرداخت.

وی افزود: تزئینات محیطی و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در محل برگزاری نماز جمعه به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مساجد شهرها و روستاها نشست‌ها و برنامه‌های تبیینی در نظر گرفته شده است.

عرب‌انصاری ابراز داشت: مراسم احترام پرچم و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را با حضور سفرای کشورهای مختلف و وزیر امور خارجه در تپه‌های عباس‌آباد تهران خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه برنامه بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین در هفت بوستان تهران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در برج میلاد تهران از ساعت ۱۸ تا دو بامداد دوازدهم و سیزدهم فروردین برنامه‌های متنوعی ویژه اهالی محترم تهران در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: برنامه بزرگداشت روز دوازدهم فروردین در مصلی تهران داریم که همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآنی خواهد بود‌

عرب‌انصاری ابراز داشت: با همکاری دستگاه فرهنگی و شهرداری تزئین و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی را در میادین مرکزی شهرهای کشور خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی مورد توجه عام و خاص است پویش‌های مختلفی برگزار می‌شود که می‌توانیم به پویش «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» و «من جمهوری اسلامی را دوست دارم» اشاره کرد و مردم می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ما با دست نوشته‌ها و تولیدات فرهنگی متناسب با یوم الله دوازدهم فروردین تولیداتی خواهند داشت و جشنواره بادبادک‌ها را داریم‌ که منقش به پرچم جمهوری اسلامی هستند در محل‌های برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است.

عرب‌انصاری ابراز داشت: دیدار با خانواده معزز شهدا به ویژه شهدای انقلاب در استان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اجرای برگزاری مسابقات مختلف هنری را در شاخه‌های مختلف هنر و برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح استان‌های کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که می‌توانیم به جشنواره بهترین رفراندم جهان اگر استان البرز اشاره کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین تاکید کرد: دوازدهم فروردین یادآور یک حماسه هوشمندانه و آگاهانه و وحدت بخش ملت بزرگ ایران بوده که با حضور یکپارچه تجلی یافت و در فرصت کوتاه از زمانی که جرقه انقلاب زده شد تا دوازدهم فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی ماندگار شده است.

عرب‌انصاری تاکید کرد: دوازدهم فروردین را می‌توانیم غدیر انقلاب بدانیم و در این روز بود که با آرای ۹۸.۲ درصدی مردم جمهوری اسلامی ماندگار شد و این میزان آرا در هیچ کشور و انتخاباتی در دنیا دیده نمی‌شود.

وی گفت: رفراندوم دوازدهم فروردین همواره تکرار می‌شود و هیچ کشوری تثبیت نظام خود را این گونه ندارد و کشورش به اندازه جمهوری اسلامی مکرر به تثبیت نرسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.