1394-10-09 16:03
794
0
25289
از فتنه 88، 9دی تا گزینش فرد اصلح در انتخابات در گفتگو با نخبه گلستانی؛

۹دی تجلی گاه میثاق دوباره با ولایت بود/خلق حماسه ۹ دی پیش درآمد حماسه ۷ اسفند است

نماینده کنگره آینده سازان ایران اسلامی گفت: حماسه  9 دی در حقیقت تجلی گاه میثاق جوانان زمان انقلاب با امام امت بود که در سال 88 دوباره این میثاق زنده شد و میثاق نامه جدیدی با ولایت امام خامنه ای(مد ظله العالی)  بسته شد.

به گزارش گلستان ما، «رضا ممشلو» دانش آموز نخبه استان گلستان در گفتگو  تفصیلی با خبرنگار ما گفت: گرامی داشتن خلق این حماسه  نعمتی برای جامعه ماست و نشانه این است که یادمان باشد در سخت ترین شرایط و در بدترین اوضاع  ولایت فقیه با صلابت و محکم سکان کشتی انقلاب را به دست دارد و با تمام سختی هایی که در این راه  وجود دارد به بهترین مسیر که همان صراط مستقیم است هدایت می کند.

۹دی حماسه ای است که عموم مردم آن را خلق کردند

وی با بیان اینکه ۹ دی حماسه ای است که عموم مردم آن را خلق کردند، افزود :عده ای قلیل هستند که آن را روز  ۹دی عنوان می کنند و دوست ندارند نامی از آن برده شود و خودشان را کنار می کشند چون متهم هستند، مسلم است وقتی به آن قسمت از حقیقت می رسند که تلخ است و خودشان را کنار می کشند و کتمان می کنند و آنجا که به نفعشان است مصادره به مطلوب می کنند؛ این ها باید در محضر خدا و هم در پیشگاه مردم  پاسخگو باشند.

نماینده کنگره آینده سازان ایران اسلامی تصریح کرد: مسئولین خادمان ملت هستند و آن عده که اینگونه رفتار می کنند و قضایا و قوانین و وضعیت را مصادره به مطلوب می کنند آنها مطمئنا  باید پاسخگو باشند.

خلق حماسه ۹ دی پیش درآمد حماسه ۷ اسفند است

وی با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز در ۷ اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خلق حماسه ای دیگر در ۹ دی مسلما پیش درآمدی حماسه حضور در پای صندوق های رای خواهد بود.

ممشلو افزود: رمز فتنه ۸۸" تقلب در انتخابات" بود و بعد ها  نیز برای همه واضح و مبرهن شد که دروغی بیش نبودو در آن زمان نیز برخی خواص اعلام برائت کردند؛ البته کوردلان و بی بصیرتانی بودند که هنوز هم همان حرف های خود را تکرار می کنند.

12

بی بصیرت ها هنوز هستند اما همیشه یک گام عقب تر از مردمند

وی با بیان اینکه بی بصیرت ها هنوز هستند، چه در زمان پیامبر و چه در زمان امام علی(ع) و چه در زمان ائمه دیگر و چه در زمان انقلاب، یادآورشد: ساده انگاری است که همه را انقلابی  بدانیم، آن عده قلیل با انقلاب مخالفند و راحت طلب هستند و دوست دارند به شهوات و تمایلات خود بپردازند اما آنها همیشه یک گام  عقب تر از مردم هستند.

این دانش آموز نخبه استان گلستان به بازخوانی فتنه ۸۸ پرداخت و اذعان کرد: در آن زمان و فضای غبار آلود عده ای خوشحال شدند که حالا ما می توانیم به صحنه وارد شویم و سران فتنه نیز  برخی با خیانت عده ای، ندانسته و خواصی نیز از سر رقابت  آن بلوا و فتنه را به پاکردند و دل رهبر معظم انقلاب را به درد آوردند.

فتنه ۸۸ با  یک اشاره رهبری تمام شد

وی با بیان اینکه  فتنه ۸۸ با  یک اشاره رهبری تمام شد، اذعان کرد: به گفته خود امریکایی ها، برترین مغزها  و اندیشمندان ما در  اتاق  فکر ضد ایران برنامه  ریزی می کنندو امام خامنه ای(مدظله العالی) در یک سخنرانی کمتر از دوساعت  کل برنامه را نقش بر آب می کند و این موهبتی برای ملت ایران است.

رئیس مجمع علوی بسیج دانش آموزی در بخشی از این گفتگو دانش آموزان را قشر پرجنب و جوش و پر نشاط  جامعه بیان کرد و اذعان داشت : حضور  جمعیت عظیم دانش آموزی در تمام راهپیمایی ها بخصوص در ۹ دی دل ها را  قرص می کند که نسلی انقلابی، جوان و پر نشاط داریم.

وی وظیفه مسئولین را صدق در کلام و عمل بیان کرد و متذکرشد: بیان کرد و متذکرشد: مسئولین در سخنان خود جهت گیری سیاسی را به مردم القا نکنند و عمل خود را خالصانه انجام دهند.

thumb227-31b2f8de7ffb48b52a9ef21503725868

خلق حماسه مردمی ۹ دی باعث شد بصیرت مردم به بالا برود

ممشلو متذکرشد: خلق حماسه مردمی ۹ دی باعث شد بصیرت مردم به بالا برود و ضرر های عظیمی که منفعت طلبان  فتنه به کشور زدند و نامه ای که سران فتنه به وزارت خارجه امریکا نوشتند، اجازه  برپایی فتنه دیگری نخواهند داد و می شناسند عده ای که هر مو قع که به نفعشان شد انتخابات رو تایید کنند و هر  موقع به ضرر  آنها بگویند تقلب شد .

وی در خصوص رفع حصرسران فتنه که عده ای از ابتدا تاکنون به دنبال آن هستند، گفت: رفع حصر زمانی عاقلانه است که این افراد محاکمه شوند و به سزای رفتارهای غلط که مملکت را به آشوب کشید و حبس خانگی که برای آنان در نظر گرفته شده محترمانه ترین راه بوده است.

با تفکر و تحقیق انتخاب کنید تا حق انسان بودن خود را زیر سوال  نبرید

دانش آموز تخبه استان گلستان در توصیه خود به رای اولی های امسال  نیز بیان کرد: برای انتخاب افراد اصلح باید تحقیق کرد و به اینکه  چه کسی را دوست داریم نگاه نکنید بلکه کسی را انتخاب کنید که بتواند در سطح کلان نیز اثرگذار باشد و باید با تفکر و اندیشیدن آن را برگزید و حق انسان بودن خود را زیر سوال  نبرید.

ممشلو خاطر نشان کرد: اگر کسی خود را مهم بشمارد مطمئنا رای خود را نیز مهم تلقی می کند و زمان می گذارد و فکر می کند که  یک رای من سرنوشت کشورم را تغییر می دهد.

گفتگو : طاهره حاجی محمد علی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.