1394-10-09 03:54
1052
0
25247
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

۹ دی سالروز انقلابی دیگر در تاریخ کشور است

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) ۹ دی را انقلاب و نقطه عطف دیگری در بدنه مردم بیان کرد و بر ضرورت بزرگداشت این روز تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر افزود: در ۹ دی ۸۸ به حمایت از سخن رهبرمعظم انقلاب همانند ۲۲ بهمن، مردم در خیابان ها حضور پیداکردند و نیروهای ارزشی به دفاع از مقدسات و ارزشها پرداختند تا فتنه گران را به جای خود نشاندند، این کار آنها را می توان همانند تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، انقلابی دیگری در کشور دانست.

آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر انقلاب اسلامی را نتیجه دو تحول قیام امام حسین(ع) در مبداء و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) در مقصد دانست و افزود: نابودی و شکست برای افرادی که با انقلاب اسلامی مخالفت می کنند و با دشمنی های خود به جنگ خدا می روند حتمی است.

وی خطاب به فتنه گران با اشاره به اینکه خداوند متعال خود پشتیبان انقلاب اسلامی است، گفت: دست از شرارتتان بردارید و بدانید اراده خدای متعال ظلمهای شما را از بین خواهد برد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر فتنه گران بار دیگر چراغ سبزی به دشمنان نشان دهند و مستکبرین را دلشاد کنید، نه تنها در دنیا بلکه در آخرت هم مورد بخشش نخواهند بود .

آیت الله ابراهیمی فر اضافه کرد: ما هرگز به آنها(فتنه گران) روی خوش نشان نداده و به آنها خواهیم گفت:‌ لکم دینکم ولی دین.دینهایتان جدا، راهتان جدا، ما در مقابل شما هستیم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) ضمن اعلام برائت از فتنه و فتنه گران ادامه داد: رهبر عظیم شان ما مدت چندین سال است که واژه فتنه را به صورت قهر آمیز مطرح می کنند و از آنچه به عنوان فتنه و فتنه گری انجام شد ابراز تنفر می کنند.

برخی زندگی در قفس می خواهند/ شعار انقلاب اسلامی خارج شدن از قفس مستکبران داخلی و خارجی است

مسئول سابق حوزۀ نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان قم گفت: قبل از انقلاب چون بصیرت وجود نداشت حکام و مستکبرین عالم توانسته بودند از مردم چهره هایی مرغ وار بیافرینند و مردم را مانند مرغ در قفس نگه دارند،هنگامی که برای مردم در قفس غذا و زندگی مهیا باشد چیز دیگری نمی خواهند و همیشه در دسترس اند تا هر لحظه که حکام و مستکبرین بخواهند آنها را قربانی کنند.

وی در ادامه با بیان این تشبیه افزود: شعار استقلال و آزادی انقلاب اسلامی برای این است که از قفس مستکبرین داخلی و خارجی در بیاییم و از غفلت رها شده به یک زندگی انسانی بپردازیم.

بصیرت عاملی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان این مطلب که منشاء اصلی انقلاب، بصیرتی بود که حضرت امام (ره) ایجاد کردند، خاطر نشان کرد: بصیرت عاملی جهت پیروزی انقلاب اسلامی شد، که نقطه مقابل غلفت، جهالت و بی هدفی است.

آیت الله ابراهیمی فر یادآور شد: انقلاب اسلامی با بصیرت خود استقلال و آزادی را برای مردم فراهم کرد و زندگی انسانی را به مردم نشان داد که مردم می توانند مرگ سرخ را در مبارزه با استکبار و شیطان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.