1394-10-09 06:10
957
0
25248
حجت الاسلام ریاحی:

9دی امسال زمانی برای تبدیل تهدیدهای فتنه انگیز به فرصت های انقلابی مي‌باشد

مسئول بسیج طلاب و ورحانیون گلستان گفت: ملت مبارز وهمیشه در صحنه ایران اسلامی به تبعیت از ولی فقیه تهدید سران فتنه را تبدیل به یک فرصت انقلابی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) وامام جعفر صادق(ع) و بزرگداشت حماسه نهم دی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دشمن در فتنه 88 به ممراه گروه های فتنه انگیز داخلی و خارجی از یک فرصت ملی برای نظام تهدید ساختند.

وی افزود: زمان انتخابات سال 88 فرصت مناسبی بود تا نامزدهای انتخاباتی با همراهی نظام پشتوانه ای برای کشور باشند ولی متأسفانه بعضی از آنها با ایجاد جریان فتنه راه نفوذ دشمن را هموار ساختند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون گلستان تصریح کرد: ملت مبارز وهمیشه در صحنه ایران اسلامی به تبعیت از ولی فقیه تهدید سران فتنه را تبدیل به یک فرصت انقلابی کردند و نگذاشتند دشمن از این موقیعت سوء استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه به عنوان گام بلند ملت ایران در پشتیبانی از نظام و ولایت است که به واسطه بصیرت و بیداری مردم کشور به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) رخ داد و ایران اسلامی را مثل همیشه از شر دشمنان داخلی وخارجی نجات داد.

انتخابات پیش رو  بسیار حساس است

ریاحی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: اهمیت این دو انتخابات در حساسیت آن است و اگر مسئولین و مردم بیدار نباشند دشمن در کمین است تا دوباره فتنه جدیدی را راه اندازی کند واین فرصت مهم نظام را دوباره تبدیل به یک تهدید برای نظام کنند.

وی با اشاره به تقارن هفته وحدت وحماسه نهم دی تصریح کرد: تقارت وحدت و حماسه نهم دی بسیار باارزش است زیرا کشور ما از اقوام مختلفی تشکیل شده است که یکی از راه های نفوذ دشمن تفرقه افکنی با استفاده از این موقعیت است .

حماسه وحدت ملی -مذهبی در نهم دی باحضور شیعه و سنی شکل خواهد گرفت

این مقام مسئول در ادامه گفت: شیعه و سنی در کنار یکدیگر مانند همه مناسبتهای ملی و مذهبی قرار بگیرند و نگذارند دشمن از اختلافات اعتقادی به نفع خودش بهره ببرد  و  در کنار همایش مذهبی وحدت در نهم دی حماسه آفرینی کنند و حماسه ملی - مذهبی را به نمایش بگذارند.

حضور طلاب وروحانیون در نهم دی بیشتراز هرسال خواهد بود

وی با بیان حضور همیشه در صحنه طلاب در مناسبتهای ملی و مذهبی گفت:نهم دی ماه طلاب و روحانیون گلستان ، بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد و باحضور حداکثری خود بار دیگر نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.