1394-10-08 19:39
893
0
25242
بیانیه سازمان بسیج طلاب گلستان بمناسبت 9 دی

9 دی روز سرنوشت سازی در پاسداری ارزش های اعتقادی، آگاهی و هوشیاری است

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان بمناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛در متن این بیانیه آمده است:

امام خامنه ای (مدظله العالی): هرچه انسان در اطراف این قضیه (9 دی) فکر میکند دست خدای متعال را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می بیند. این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خداست.

با توجه به فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ 9 دی که ملت با بصیرت ایران با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا بوجود آوردند. حماسه ای که بعد از ماهها خیانت فتنه گرانی که دست در دست دشمنان اسلام و این کشور داشتند که به بهانه های واهی و غیرقانونی ملت و نظام ما را آسیب زدند.

برای معرفی این روز بزرگ می گوییم که 9 دی روز سرنوشت سازی در پاسداری از ارزش های دینی، اعتقادی، آگاهی و هوشیاری است چرا که دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصت و توطئه ای برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده کرد و ما طلاب گلستانی با حضور در راهپیمایی 9 دی تمامی آن نیرنگ ها را نقش برآب خواهیم کرد .

در هفتمین سالروز اين حماسه جاويد عاشورايي و زيباترين تصوير تجلي عشق و ارادت ملت مسلمان ايران به انقلاب و اصل مترقي ولايت فقيه، طلاب ولايتمدار گلستانی ضمن گراميداشت اين خاطره شيرين و حماسه به يادماندني و اعلام حضور پرشور خود همراه با تمامي آحاد امت اسلامي همچون سال های گذشته، آمادگي حضور خود در تمامي صحنه هاي دفاع از انقلاب و نظام، و پيوند عاشورايي با ولايت را اعلام مي نمايیم و اعلام میداریم که با توجه به انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش رو باید همچون گذشته حضوری پرشور و پر بصیرت داشته باشیم که علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و حمایت از نظام اسلامی خود بتوانیم انتخابی اصلح داشته باشیم.

ما طلاب و روحانیون بسیجی گلستان در حمایت قاطع از شورای محترم نگهبان به همه جریانات سیاسی و نامزدهای انتخابات اعلام می نماییم که به نتیجه انتخابات که با رای مردم معین می شود تابع بوده و در هر صورت تمکین نمایند تا خدایی نکرده مثل فتنه 88 دشمنان شاد کن نباشند.

مجدد اعلام می داریم که ما طلاب و اساتید حوزه های علمیه گلستان { اعم از خواهر و برادر، شیعه و سنی } همگام و همدوش با ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمان های نظام رهبری همچنان پر صلابت و پرخروشتر از همیشه در سایه سار ولایت مسیر پرصلابت انقلاب اسلامی را به نظاره می نشینیم و بلند و رسا بانگ بر می آوریم که: رهبرا از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان
8  دی 1394

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.