1394-05-24 17:02
1329
0
19056
داور و دبیر تخصصی هفتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی:

آثار هفتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان داوری شد

هفتمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی امام رضا(ع) از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در تاریخ 25مردادماه در گلستان- گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مسعود امامی داور و دبیر تخصصی هفتمین جشنواره ملی پویانمایی و نخستین جشنواره بازی های رایانه ای در گفتگوی خبری در خصوص آثار رسیده به جشنواره گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در روز جمعه 23 شهریورماه توسط داوران جشنواره(شهرام حیدریان- مهتا خوارزمی و مسعود امامی) مورد قضاوت قرار گرفت.

وی افزود: در این دوره از جشنواره سه اثر برتر به عنوان آثار اول تا سوم و شش اثر با عنوان بهترین فیلمنامه، بهترین فضاسازی، بهترین صداگذاری، بهترین طراح شخصیت، بهترین موسیقی و بهترین انیمیت معرفی خواهند شد.

امامی به بخشهای جنبی جشنواره پویانمایی رضوی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: در کنار نمایش آثار انتخابی، یک کارگاه آموزشی ساخت بازی های رایانه ای، نمایشگاه عکس رضوی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور جناب آقای طباطبایی نژاد مدیر عامل مرگز گسترش و سینمای مستند تجربی خواهد بود.

شایان ذکر است دبیرششمین جشنواره پویانمایی امام رضا(ع) حجت السلام و المسلمین علی اصغر فضیلت بعهده خواهند داشت و شرکت فیلمسازی کاسپین نیز مجری طرح برگزاری جشنواره می باشد.

گفتنی است مسعود امامی متولد 1339 فارغ التحصیل رشته سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی فعالیت کاری خود را از سال 1365 به عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان گرگان آغاز نموده است و در بخش هنری نیز 70 پروژه فیلمهای کوتاه، مستند، سینمایی، تلویزیونی و سریالهای داستانی و مستند را در پرونده هنری خود به ثبت رسانیده است. همچنین در بخش داوری علاوه بر جشنواره های فیلمسازی و ... در 5 دوره متوالی در جشنواره پویانمایی رضوی حضور داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.