1394-05-01 15:20
1362
0
17970
رحمانی خبرداد:

آغاز کارگاه آموزشی ساخت بازی های رایانه ای در گرگان

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی ساخت بازی های رایانه ای در گرگان خبر داد و گفت: این کارگاه از 30 تیرماه تا 3مردادماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ مریم رحمانی پور ضمن اشاره به جشنواره سراسری بازی های رایانه ای که تابستان امسال در گلستان برگزار می شود، افزود: این کارگاه آموزشی در سه مقطع مقدماتی، متوسط و پیشرفته برپا  شده است.

وی با بیان این نکته که دوره پیشرفته کارگاه آموزشی در زمان برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای اجرا می شود، افزود: پس از خاتمه دوره به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی ارائه می شود.

رحمانی با اعلام این نکته که برای شرکت در این دوره آموزشی محدویتی برای سنین مختلف وجود نندارد  گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند به دبیرخانه جشنواره بازی های رایانه ای واقع در واحد سمعی- بصری اداره کل فرهنگ وارشاد مراجعه کنند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که از حضور یکی از بهترین مدرسان برای تدریس کارگاه آموزشی استفاده شده، گفت: از پیمان یعقوبی که دارای مدرک کارشناسی نرم افزار کامپیوتر و دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر است، به عنوان مدرس برای این دوره استفاده شده است.

گفتنی است جشنواره پویانمایی بازی های رایانه ای از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ( ع )، مرداد و شهریورماه سال جاری در گلستان برگزار می شود.

276989 orig

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.