1400-06-18 09:51
811
0
76066
سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید/ جامعه‌پذیری دانش آموزان از ماموریت های مهم آموزش و پرورش می باشد

کاظمی گفت: سال تحصیلی جدید را با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان آغاز خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما، علیرضا کاظمی، صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان گفت: حضور ما در منطقه گمیشان که یکی از شهرستان‌های محرم است پیامدهای متعددی دارد و یکی از آن آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

کاظمی ادامه داد: امروز به نمایندگی از همکاران خود در آموزش و پرورش اعلام می‌کنم که سال تحصیلی جدید را با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: مهمترین رویکرد ما در آموزش و پرورش توسعه عدالت است و یقینا بهترین نماد عدالت در کشور عدالت آموزشی به‌شمار می رود.

این مقام مسئول بابیان اینکه در سفر به گلستان دغدغه‌های همکاران و مشکلات آنان در آغاز سال تحصیلی شنیده می‌شود، ابراز داشت:  در این سفر امروز یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی در گلستان به بهره برداری می رسد که نشانه عدالت آمورشی در این استان است.

کاظمی متذکر شد: توجه به کیفیت آموزشی از دیگر موضوعاتی است که به آن اهتمام خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نمانند.

وی افزود: یقینا مسئولان ما در استان به گونه ای برنامه ریزی خواهند کرد که پوشش تحصیلی دانش آموزان با موقعیت های شهرستان ها عملیاتی شود.

این مقام مسئول اطمینان از سلامت دانش آموزان و کیفیت آموزش دانش آموزان را از دیگر برنامه های خود خواند و گفت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش جامعه پذیری است و تمام مهارت های اجتماعی در مدارس باید شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.