1394-09-09 19:52
1079
0
23639
درآستانه اربعین حسینی؛

ابراز ارادت دانش آموزان گلستانی در موکب «عشاق الحسین» + تصاویر

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: 11 میلیون تومان از مدارس استان گلستان برای خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله به موکب «عشاق الحسین» سازمان دانش آموزی اهدا شده است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، زائرین صحن ابا عبدالله کوله بار عشق بر دوش کرده اند و روانه دیار یار شده اند.

خادمی سید الشهدا دیگر کوچک و بزرگ و زن و مرد نمی شناسد، وکیل و وزیر ،معلم، بازاری و دست فروش اینجا در کنار بارگاه اهل بیت در یک ردیف قرار می گیرند و «ریا»، «تزویر» و «فخر» جایگاهی ندارد.

30686 177

عشق وصف نشدنی در جای جای منتهی به کربلا قابل مشاهده است

اینجا سنجش ارادت می شوی، هرچه با تقواتر اردادتت بیشتر،  کودکان سینی خرما به سر کرده اند و چای معرفت توزیع می کنند و خاک از پای زائرین می زدایند.

عشق وصف نشدنی در جای جای منتهی به کربلا قابل مشاهده است، آنجا که افسرعراقی نیز درب خانه خود را باروی گشاده می گشاید و کفش های زائرین را از پایشان در می آورد، می شویدو آن را مایه حیات می گوید وصبح روز بعد برای رفتن به راه سید الشهدا که همانا جنگ با پست ترین انسان های دنیاست(داعش) می رود.

1 635819728460672063 s

۱۱ میلیون تومان نذر دانش آموزان برای خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله(ع)

«سید خلیل حسینی» که خود به تازگی ازسفر معنوی زیارت ابا عبدالله حسین(ع) باز گشته است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارکلاس بیست می گوید: برای نخستین بار در کشور در آستانه اربعین حسینی قبوض نذر در بین دانش آموزان توزیع شده است که دانش آموزان و خانوداه های آنان نذورات خود را برای مصرف برای زائرین سید الشهدا می پردازند.

وی افزود: آماری از تعداد قبوض بواسطه دوگانه نبودن سر برگ نداریم اما مبلغ ۱۱میلیون تومان از مدارس سراسر استان جمع آوری و برای مصرف زائرین به تهران ارسال شده تا مربیان مستقر در مسیر زائرین مصرف کنند.

۲مربی سازمان دانش آموزی گلستان در موکب «عشاق الحسین»

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان گفت: موکب «عشاق الحسین»سازمان دانش آموزی برای نخستین بار با همکاری نهادهای دیگر انجام به خدمت رسانی تشکیل شده است که از استان گلستان نیز ۲ مربی پیشاهنگ درغرفه مربیان به مدت ۱۰ روز خالصانه در خدمت زائرین سید الشهدا خواهند بود.

به گفته حسینی، ما در سازمان دانش آموزی به دنبال ارتقای فرهنگ و تربیت اجتماعی با ساختار دینی  دینی هستیم.

thumb2 111776

سازمان دانش آموزی به نمایندگی از جامعه بزرگ دانش آموزی فرصت حضور یافت

این مقام مسئول تصریح کرد: حضور در مناسبت های اجتماعی مانندجشن نیکو کاری، کمک به بیماران سرطانی،همایش بزرگ اربعین و  جریان سازی اجتماعی از دیگر اهداف این سازمان است.

 پیرو جوان، زن و مرد وکوچک و بزرگ از شهرها و استانهای مختلف در این همایش بزرگ اربعین حسینی حضوردارند و سازمان دانش آموزی نیز به نمایندگی از جامعه بزرگ دانش آموزی فرصت حضور و خدمت رسانی پیدا کرده است.
 
آری این سفر، سفر دل است و هوای حسینی، عشق، ارادت است که فرهنگیان که خود به تمام معنا ایثارگرند را به میان زائرین کشانده است.

گفتنی است، ۳۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در مرزهای کشور و داخل عراق برای پذیرایی از زوار درایام اربعین حسینی ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.