1394-12-18 10:29
818
0
28672
مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار گلستان خبر داد:

اجرای طرح جامع کتابشناسی منابع دفاع مقدس

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، از اجرای طرح جامع کتابشناسی منابع حوزه دفاع مقدس توسط متقاضیان کسر خدمت سربازی خبرداد.

به گزارش گلستان ما ؛ "محمد رضا خاتمی" مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: با نگرش به این که پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مسئولیت حفظ و صیانت از دستاورد های حماسه های حاصله در هشت سال دفاع مقدس را عهده دار می باشد و مرجع رسمی برای تحقیقات علمی در این حوزه محسوب می گردد در نظر دارد اطلاعات مربوط به منابع دفاع مقدس اعم از (کتب، مقالات، رساله ها و پایان نامه ها و ...) جمع آوری و اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی جامع کتابشناسی در حوزه دفاع مقدس نماید.

وی با بیان اینکه این طرح توسط متقاضیان کسر خدمت سربازی اجرایی می گردد ، افزود: از کلیه برادرانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی با داشتن سوابق علمی و پژوهش معتبر که هنوز به خدمت سربازی اعزام نشده اند، دعوت به عمل می آید.

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان بیان داشت: لازم به ذکر می باشد که متقاضیان می بایست طرح خود را تا تاریخ سی ام فروردین سال 1395 به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ارسال و پس از تأییدیه طرح توسط بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرا به افراد واگذار گردد.

وی به زمان اجرای طرح اشاره کرد و گفت: زمان اجرای طرح در یک دوره زمانی 6 ماهه انجام می گردد. که پس از بررسی در کارگروه تخصصی پژوهشگاه و علوم معارف دفاع مقدس میزان کسری خدمت متقاضیان معین و ابلاغ می گردد.

لازم به ذکر است ؛ متقاضیان می توانند با شماره تلفن 32626552 تماس و با مراجعه حضوری به مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثاراستان گلستان، در طرح کسر خدمت سربازی ثبت نام نموده و از جزئیات بیشتر این طرح مطلع گردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.