1394-08-18 19:24
1187
1
23313
زهره رجبی خبرنگار فارس گلستان:

انتقاد از سوء مدیریت مدیران رسانه ها و ارشاد گلستان / در ارشاد گلستان فقط حرف از برنامه است / پالایش نشدن خبرنگاران استان ظلم بزرگی است

خبرنگار ارشد فارس در گلستان بابیان این‌که دو سال از دولت جدید گذشته و انتخابات جامعه خبری در قالب برنامه عملیاتی انجام‌نشده است، از عملکرد ضعیف حوزه اطلاع‌رسانی ارشاد گلستان هم انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ زهره رجبی، خبرنگار خبرگزاری فارس که سابقه زیادی در عرصه رسانه‌های استان دارد، پالایش نشدن خبرنگاران استان را یکی از دغدغه‌های مهم می‌داند و معتقد است تا زمانی که اقدام اجرا نشود، ظلم بزرگی اتفاق افتاده است، به دلیل اینکه خبرنگاران غیرحرفه‌ای باعث بروز آسیب به جامعه خبرنگاری می‌شوند.

وی سوء مدیریت مدیران رسانه را یکی از عوامل به وجود آمدن خبرنگاران غیرحرفه‌ای می داند و می‌گوید: مدیران مطبوعات قبل از اینکه خبرنگاری را وارد عرصه فعالیت کنند باید از یک‌سو آموزش‌های لازم را به خبرنگار فرا دهند و از سوی دیگر باید کار خبرنگاری را از کار بازاریابی را متمایز کنند.

وی با انتقاد از عملکرد اداره کل ارشاد گلستان، مدعی شد که در این دستگاه فقط حرف از برنامه زده می‌شود و بازخوردی دیده نمی‌شود. 

رجبی بابیان این‌که دو سال از دولت جدید گذشته و انتخابات جامعه خبری در قالب برنامه عملیاتی انجام‌نشده است، از عملکرد ضعیف حوزه اطلاع‌رسانی ارشاد گلستان هم انتقاد کرد.

وی بابیان این‌که آموزش‌هایی که تاکنون انجام‌شده هدفمند نبوده و برای همه خبرنگاران یکسان بوده است، تصریح می کند: چون اکثر کلاس‌ها تفکیک نشده است، خبرنگاران حرفه‌ای شرکت نمی‌کنند.

وی توضیح می‌دهد که فاصله زیادی بین جایگاه اصلی خبرنگاران با جایگاه فعلی هست و رویکردهای غیراصولی منجر به خداحافظی خبرنگاران حرفه‌ای می‌شود./مهر

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار

احسنت و تشکر از سرکار خانم رجبی .آرزوی موفقیت و توفیق

0
0
پاسخ
1394-08-19 06:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.