1394-09-07 12:06
1100
0
23572
فضیلت درگفتگو باخبرنگاران؛

تکلیف انتخابات خانه مطبوعات بعد از نمایشگاه کتاب معلوم می شود/ ارشاد یتیم‎داری نمی کند !

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان عدم ساماندهی خبرنگاران را در ضعف خانه مطبوعات ذکر کرد و گفت: بعد از نمایشگاه کتاب مقدمه‎سازی انتخابات خانه مطبوعات تعیین خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت الاسلام علی اصغرفضیلت بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساماندهی خبرنگاران تا به امروز اتفاق نیفتاده است جامعه مخاطب شاید حتی فعالیت رسانه‎ای نداشته باشند اما اسمشان در این خانه ثبت است لذا همزمان با انتخابات خانه مطبوعات سامان‎دهی خبرنگاران انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: هنوز تکلیف بنده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معلوم نیست که با چه تعداد خبرنگار سرو کار دارم و تاکنون شناسنامه جامعه خبری استان به بنده تحویل داده نشده و این چالش سنگینی است.

فضیلت با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران حداقل انتظاری است که باید توسط خانه مطبوعات صورت گیرد، افزود: جامعه رسانه‎ای استان اگر پیشنهادی برای ساماندهی خبرنگاران دارند می توانند به صورت مکتوب به روابط عمومی ارائه دهند حتی این پیشنهادات پشت پاکت سیمان هم نوشته شود برای ما قابل قبول است.

تلاش برای تشکیل خانه مطبوعات پویا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان از خبرنگاران خواست تلاش کنند تا خانه مطبوعات پویا شکل بگیرد و سپس به عملکرد اعضای خانه مطبوعات پرداخت و گفت: خانه مطبوعات فعلی شاید به صورت تک تک نمره 20 یا 17بگیرد اما عملکرد آنها در کار جمعی از سطح خیلی پایینی برخوردار است.

هیچ پیشنهاد مکتوبی از سوی رسانه ها به ارشاد ارائه نشده است

وی بیان داشت: ما از نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی در سطح استان خواستیم تا نظرات خود را برای ساماندهی خبرنگاران به ما مکتوب کنند که تاکنون هیچ پیشنهاد مکتوبی از سوی رسانه ها به ارشاد ارائه نشده است.

فضیلت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران گفت: مواردی در حوزه فعالیت خانه مطبوعات است که هنوز جا نیفتاده و فرهنگ و ارشاد قرار نیست یتیم داری کند فراهم کردن بستر کار با ارشاد است و پیگیری را باید خانه مطبوعات انجام دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان بیان داشت: سال گذشته یک اتوبوس برای اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران در نظرگرفته شد که به دلیل عدم استقبال مناسب تبدیل به مینی بوس شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.