1399-12-15 19:03
831
0
73545

اختتامیه طرح ملی لاله‌های روشن به میزبانی گالیکش برگزار شد+ تصاویر

اختتامیه طرح ملی لاله‌های روشن به میزبانی گالیکش در شبکه شاد و بطور پخش زنده در سراسر استان گلستان، برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، مصطفی‌لو جانشین سپاه گالیکش در مراسم  اختتامیه طرح ملی لاله‌های روشن که به میزبانی گالیکش برگزار شد؛ گفت: جایگاه شهدا آنقدر بالاست که پیامبران و ائمه دربرابر شهدا قیام می‌کنند. بنابراین مانیزباید به وصیت نامه شهدا عمل کنیم و راه آنها را ادامه دهیم

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش گلستان نیز گفت: همه واقفیم بهترین الگوی ایثار، جهاد و شهادت، جانبازان و رزمندگان و از همه مهمتر سیره عملی و نظری شهدای عزیز است؛ ما باید طوری عمل کنیم که الگو گیری از شهدا زمینه‌ساز رفتارهای مناسب فرهنگی اجتماعی بر مبنای خواسته‌های رهبر معظم انقلاب شود.

سیدخلیل حسینی گفت: در طرح لاله‌های روشن، برنامه‌های استانی، شهرستانی و درون مدرسه‌ای، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام(ره) در حیث این نکته مهم است و آن این است که برای رسیدن به نظام تعلیم‌ و تربیت شهدا را نباید فراموش کنیم.

گفتنی است دبیرخانه استانی این جشنواره در گالیکش(مدرسه شهید صباغیان)بود واین مراسم همزمان درشبکه آموزش شاد، بطور پخش زنده درسراسراستان پخش شد و درپایان چندتن از دانش آموزان و مربیان پرورشی تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.