1393-10-12 18:31
1910
0
8261
با حضور هنرمندان استان گلستان در گنبد برگزار شد؛

اسامی برگزیدگان سومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج + تصاویر

برگزیدگان سومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج  که به میزبانی گنبد برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازقابوس نامه، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد برگزار شد مسئول امور انجمن های هنری بسیج هنرمندان گلستان در این آئین گفت: تا زمانی که جلوه زیبای فرهنگ را با قلم هنر آمیخته نکنیم نمی توانیم فرهنگ را که رسالتی بر دوش یکایک ماست به نسل آینده منتقل کنیم.

IMG_5549

نورالله شهابی با تاکید بر جذب اسپانسر در مباحث هنری افزود: متاسفانه چون هنر دیربازده است کمتر حمایت مالی می شود و عزیزان هنرمند ما در مضیقة هستند.
وی با اشاره به نقش کاریکاتوری استکبار درتصاحب افکار ملت ها و دولت ها خصوصا کشورهای اسلامی گفت: هنر باید سمت و سو داشته باشد و در خدمت ارزشها قرار گیرد و هنرمند باید نقش های استکبار را شکار کند.

IMG_5526

شهابی در ادامه با اشاره به وحدت به عنوان یک مسئله مهم در اسلام ، برخورد تکفیری با وحدت، ظهور گروهک های  تروریستی ، وهابیت ، تخریب مساجد مسلمین، حمله به کشورهای اسلامی و ده ها جنایات دیگر را نقش کاریکاتوری استکبار و در راس آنها استعمار پیر انلگیس خواند ک باید هنرمندان به این امر توجه خاص داشته باشند.

در ادامه این مراسم از میان ۱۰۰ اثر ارسالی به جشنواره از خالق ۱۶ اثر برتر که موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند تجلیل شد که دو نفز ار برگزیدگان در رشته نقاشی و پوستر از شهرستان گنبد هستند.

گفتنی است درحاشیه این اختتامیه نیز نمایشگاهی از ۱۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج و آثار جانبی با موضوع نماز و همچنین ۱۱ اثر برگزیده کشوری با موضوع ۹ دی در سالن ارشاد و فرهنگ اسلامی گنبد افتتاح شد که از ۱۱ دی به مدت یک هفته به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان می باشد.

IMG_5573

IMG_5576

IMG_5570

IMG_5572
اسامی برگزیدگان:

422123

  انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.