1394-03-20 11:34
1787
0
15938
حاشیه های جالب اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری نماز در آزاد گرگان؛

استارت خنده حلال به همت حجت الاسلام قرائتی/ آیت ا... نور مفیدی بیننده جدی طنز خنداونه و فیلم رسوایی!

اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری نماز درتالار آزاد اسلامی واحد گرگان امروز در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ از حاشیه های جالب این اختتامیه بیان خاطره های شیرین حجت الاسلام قرائتی بود که حاضرین را مجذوب سخنان خود نمود.

وی گفت: خیلی از مشکلات با خنده و روی خوش نشان دادن می تواند قابل حل باشد، در این راستا به بیان سه خاطره  که کلید حل مشکلات وی در اوایل فعالیت کاری و دوران طلبگی شان بوده است اشاره کرد .

حجت الاسلام قرائتی افزود: در اوایل انقلاب با حضور ایشان در تلویزیون مخالفت هایی صورت گرفته و مسئولین وقت رسانه عنوان کرده بودند که تنها دو روحانی می تواند در رسانه ملی حضور پیدا کنند که حضرت امام(ره) و شهید مطهری می باشد و این عرصه محل هنر است و جای آخوند نیست که با پیشنهاد من مبنی براینکه جلسه ای ترتیب دهید تا بتوانم معارف دینی را با بیان هنری عرضه نمایم .

وی یادآورشد: زمانی که جلسه برگزار شد حاضرین تمام طول 2 ساعت جلسه را با خنده حلال به اتمام رساندند که مسئول وقت اجازه حضورم را در تلویزیون داد و از آن زمان تاکنون حدود 34 سال است که از تریبون رسانه ملی با خنده حلال به تفسیر معارف دینی و قرآنی می پردازم.

مقابله با تهاجم فرهنگی صرفا با سخنرانی حل نمی شود هزینه باید کرد

رییس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه مباحث خویش گفت: برای ترویج فرهنگ نماز باید تمام نهادهای فرهنگی بسیج شوند و متاسفانه در کشور ما برای کوچکترین کارها هزینه می شود ولی برای ترویج فرهنگ نماز بی توجهی و کوتاهی هایی صورت می گیرد.

وی گفت: در اوایل انقلاب خدمت امام راحل رسیدم و برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس واعزام پیش نماز ستاد اقامه نماز به بودجه نیازمند است که امام (ره) به بنده فرمود خب ستادی تشکیل دهید و این خلا را در مدارس پر کنید که بنده به آقا عرض کردم پس هزینه آن از کجا تامین می گردد و با خنده گفتم آقاجان حضرت ابوالفضل(ع) برای خدا جنگید اما اسب او قبل از اینکه به میدان برود احتیاج به جو داشت که امام نیز خندید و دستور پرداخت هزینه ای برای ستاد داد.

مواظب باشید خنده های ما به غفلت کشیده نشود

حجت الاسلام قرائتی در حالی که از بالای سن پایین می آمد مجری جشنواره به ایشان گفت: حاج آقا یک پیشنهادی دارم همانگونه که طلبه ها آموزش زبان انگلیسی می بینند ستادی تشکیل دهید تا طلبه ها فیلم نامه نویسی بیاموزند که وی با طنزی اینگونه پاسخ مجری را داد و گفت: یک بنده خدایی همش بچه سیدهای خوشگل را می بوسید و می گفت پیغمبر زاده اند و ثواب دارد ، روزی بچه سید کچل با او برخورد کرد و او را نبوسید دلیل از وی پرسیدند گفت: مگر همه ثواب ها مال من است.

از حاشیه های دیگر این جشنواره اشاره آیت ا.. نورمفیدی به طنز خنداونه بود، ایشان در حالی که از اکبر عبدی به عنوان یک کمیدین محبوب یاد می کرد و از خنده جالب عبدی در برنامه خنداونه می گفت همزمان با این خاطره آیت ا.. نورمفیدی ، عبدی وارد سالن شد که وی خطاب به این هنرمند محبوب کشورمان گفت: اکبر آقا ما درمورد شما صحبت می کردیم که عبدی خواستار تعریف مجدد خاطره ی نورمفیدی شد و ایشان به نقش تاثیر گذار عبدی در فیلم رسوایی اشاره نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.