1394-04-24 00:25
1889
2
17582
باز هم شهیدی دستمان را گرفت ؛

اشک های بیصدای آسمان گرگان برای شهادت غریبانه "قاسم غریب" / وداع نم نم باران با شهید مدافع حرم

پیکرش را که آوردند ، آسمان شهرمان گرگان که ماهها بود تر نشده بود گریست و باز هم این شهید بود که به کمک شهر تشنه ما  آمد و آری اکنون که سحر است آسمان همچنان نرم نرم برای قاسم و شهادت غریبانه اش می بارد .

به گزارش گلستان ما ؛ چند ماهی بود که شهرمان باران نمی آمد و روزهایی بود که حتی در ماه مبارک رمضان برای ساعاتی آب نداشتیم ، اعلام شد منابع آبی استان و ذخیره پشت سدهایمان به 17 درصد رسیده و خلاصه کم کم داشتیم به یک بحران نزدیک می شدیم که باز هم یک شهید دست مان را گرفت .

این شهید از کنار دست ما آرام و بیصدا به سوریه رفت و ما خبردار نشدیم اما وقتی برگشت آنقدر بزرگ و آسمانی شده بود که همه ما متوجه شدیم قاسم غریب این بار با بال و پری به وسعت یک آسمان برگشته است .

 او در نبرد با « پیروان اسلامِ آمریکایی » و « مزدوران وهابی سعودی » ، برای دفاع از حرمِ « بانوی مقاومت » حضرت « زینب کبری(سلام الله علیها) » خلعت شهادت پوشید.

پیکرش را که آوردند ، آسمان شهرمان گرگان که ماهها بود تر نشده بود گریست و باز هم این شهید بود که به کمک شهر تشنه ما  آمد و آری اکنون که سحر است آسمان همچنان نرم نرم برای قاسم و شهادت غریبانه اش می بارد .

صدای ساز توافق را بلند کردند اما جنازه قاسم بن الحسن امروز بر دستان مردم شهرمان بالا رفت و صدای لبیک یا حسین (ع) فضا را طنین انداز نمود و شعاری که همچنان مرگ بر آمریکا بود.

این هشداری بود که قاسم قبل از رفتن به سوریه به مزدوران تکفیری داده بود که :

ای وای اگــــر پــــا به حــــرم بگـــذاری /

یک تکــّــه ز دیـــوار حـــرم بـــرداری... /

شیعـــه به حریـــم عمـــه جان حســــاس است /

گفتـــم کــه به گــــوش (سگیت) بسپــــاری ...

و دیدیم که شعار نبود و او رفت تا به سگان روزگار نشان دهد ، شیعه هر جا باشد مرزبان جغرافیای اهل بیت عصمت و طهارت و دختر حیدر است .

شهادت را نه در جنگ  ، بلکه در مبارزه می دهند ولی ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم ، غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . . و این درد مزمنی بود در قلب قاسم غریب که فرزندان سلفی یزید ، جملی نو بپا کنند و حاشا غیرت بچه شیعه که آن را ببیند و دم نزند.

فاطمیون همگی حامی مکتب هستند

پاسبان حرم حضرت زینب(س) هستند

غیرت خون علی(ع) در رگ ما هست هنوز

شمر نابود شد و کرببلا هست هنوز

GHARIB0

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فرامرز

مرحبا به ایمان ، اعتقاد ، هوش ، ظرافت و فراست نگارنده این مطلب .انصافا حق مطلب رو بسیار بجا ادا کردی .ما همه مدیون خون پاک شهدائیم .

0
0
پاسخ
1394-04-24 00:41
یادگار اروند

بسم رب الشهدا و صدقینباران می امد امروز ، بی وقفه بی انتها ، انگار که داشت با چشم های خیس ما هم آوایی میکرد ؟ببار بارون ببار که شاید تو آخرین ترنم وداع ما با جاماندگان کاروان شهادت باشی......................آسمان وسعت پرواز سرافرازان استآسمان وسعت بالیدن سرداران استیا حسین ع

0
0
پاسخ
1394-04-24 03:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.