1393-12-18 18:44
2746
1
11680

اعزام ۴۳ دانشجوی دانشگاه های کردکوی و بندرترکمن به سرزمین نور + تصاویر

به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن قبل از ظهر امروز تعداد 43 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه های شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن به اردوی راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، میلاد خواجه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: تعداد 88 دانشجو جهت اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاههای این شهرستانها ثبت نام بعمل آورند که از این تعداد 45 نفر دانشجوی دختر و 43 نفر دانشجوی پسر می باشند.

وی افزود: از این تعداد ثبت نام شده تعداد 15 دانشجو از دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع)، تعداد 15 دانشجو از دانشگاه آزاد و تعداد 58 دانشجو از دانشگاه های پیام نور شهرستان های کردکوی و بندرترکمن می باشند.

خواجه خاطرنشان ساخت: تعداد 43 نفر از دانشجویان پسر قبل از ظهر امروز دوشنبه طبق برنامه ریزی های قبلی طی تجمعی از مکان آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان به همراه کاروان بزرگ راهیان نور دانشجویان استان گلستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن یادآور شد: قرار است تعداد 45 دانشجوی دختر دانشگاههای کردکوی و بندرترکمن ساعت 18 عصر فردا به همراه دیگر دانشجویان دختر استان گلستان از دانشگاه پیام نور شهرستان گرگان به این مناطق اعزام شوند.

IMG_2075انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.