1402-06-07 13:42
584
0
86273
با حضور جمعی از مسئولان انجام شد؛

افتتاح نخستین موسسه مد و لباس ایرانی اسلامی در آزادشهر

آیین گشایش نخستین موسسه مد و لباس ایرانی اسلامی در شهرستان آزادشهر، همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم افتتاح اولین موسسه مد و لباس ایرانی اسلامی صبح امروز با حضور محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کریمی فرماندار آزادشهر،رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از روسای ادارات و جمعی از هنرمندان صبح روز دوشنبه 6 شهریور در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستاندر مراسم افتتاح نخستین موسسه مد ولباس شهرستان آزادشهر گفت: این موسسه با رویکرد معرفی بهینه ظرفیت های فرهنگی و اسلامی، شناساندن بهتر هنر و فرهنگ این حوزه به مردم، استفاده از ظرفیت هنر برای یک پوشش عفیفانه و بهتر برای مردم راه اندازی و تاسیس شده است.
وی ضمن اعلام حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسات فرهنگی و هنری افزود:با تاسیس موسسات هنری مد ولباس اسلامی می‌توان در راستای حفظ و احیای هنر ایرانی اسلامی گام‌های موثری برداشت.
همچنین در ادامه سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به نیاز روز جامعه و خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان یکی از ضروریات در عصر حاضر این است که هنرمندان  فعال در عرصه مد و لباس ایرانی و اسلامی پای کار بیایند و  طرحی را به جامعه عرضه کنند که پوششی مناسب و هم تراز با معیارهای اسلامی ایرانی باشد.

 
 
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.