1394-06-05 19:12
1885
0
19634
با حضور معاون تحقيقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شد؛

افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان+تصاویر

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر ملک زاده معاون تحقيقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر نظری مهر، عيسی امامي ، دکتر طاهري نمايندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و رئيس و اعضای هيات رئيسه و علمی این دانشگاه در مجموعه آموزشی فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتتاح و به بهره برداری رسيد.

به گزارش گلستان ما به نقل از وبدا ، در این آيين دکتر رياحی رئيس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اين پروژه در فضايی به مساحت 3300متر مربع احداث شده است و خوشبختانه توانستيم تا قبل شروع سال تحصيلی آن را با قابليت استفاده پژوهشی و فناورانه به بهره برداری برسانيم.

دکتر رياحی افزود: با جانمايی های انجام شده مراکز پژوهشی علوم پايه و آزمايشگاه های مرتبط نيز در کنار اين کتابخانه ديده شده است و بخشی از آن به دانشکده فناوری های نوين اختصاص يافته است.

وی افزود: عرصه سلامت عرسه بسيار ظريفی است که بعد از سه دهه بعنوان با تلاش دکتر هاشمی به عنوان اولويت های اول کشورشناخته شده است.

در ادامه معاون تحقيقات وفناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن تبريک ايجاد فضای علمی و پزوهشی جديد اظهار اميد واری کرد که اين فضا به رشد پژوهش و توليد علم در دانشگاه کمک کند.

دکتر ملک زاده با بيان اينکه مفهوم کتابخانه در دنيای امروز تغيير کرده است گفت: بايد زمينه هايی ايجاد نماييم تا کتابخانه در تلفن همراهمان باشد.

وی با بيان اينکه سرانه پژوهش در کشور بسيار پايين است گفت: تنها درصد کمی از بودجه وزارت بهداشت سهم پژوهش می شود.

وی ادامه داد: يکی از اولويت های مهم ما پيشگيری از بيماري های غير مزمن و واگير است که ميتوان با تحقيق و پژوهش 80 درصد اين مرگ و مير ها را عقب بيندازيم.

در ادامه نماينده غرب استان در مجلس شوراي اسلامی اجرای طرح تحول سلامت را آرزوی ديرينه مردم و يکی از دغدغه های کميسيون بهداشت و درمان دانست و گفت: طرح تحول سلامت طرح بزرگ و انقلابی بود که رضايت مردم را به همراه داشته است.

دکتر نظری مهر افزود: از نکات ارزنده برنامه تحول سلامت کاهش پرداختی مردم ،ساخت و سازها، هتلينگ بيمارستان ها و کاهش دريافت خارج از تعرفه در حوزه سلامت است.

وی اظهار اميدواری کرد: اين طرح در ساير وزارخانه ها نيز شروع شده تا باعث رشد و بالندگی کشور شود.

در ادامه نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشحالی از راه اندازی و تجهيز سرويس و ارائه خدمات الکترونيکی در دانشگاه تاثيرات خدمات انجام شده در حوزه سلامت را ارزنده و قابل ارزش گذاری عنوان کرد.

عيسی امامی بر ضرورت حرکت به سمت پژوهش و تحقيقات محوری در دانشگاه تاکيد کرد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.