1399-02-17 13:24
1406
0
68519
با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می شود؛

اقامه نماز جمعه در ۳ شهر استان گلستان

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه ای از اقامه نماز جمعه در 3 شهر استان گلستان با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه ای از اقامه نماز جمعه در 3 شهر استان گلستان با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مؤمن و انقلابی استان گلستان؛

با اهدای سلام، ارادت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، مفتخریم به استحضار برسانیم با توجه به بازگشایی مساجد و مصلی‌های اقامه نماز جمعه در نقاط سفید استان که براساس فهرست رسمی از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اعلام گردیده است ، نماز جمعه مورخ ۹۹/۰۲/۱۹ در مناطق استان گلستان که ذیلا نام آنها می آید با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

۱- رامیان

۲- دلند

۳- خان‌ ببین

گفتنی است در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، مراسم عبادی-سیاسی نماز‌جمعه تا اطلاع ثانوی در مرکز و سایر مناطق استان گلستان اقامه نخواهد شد.

در این ایام نورانی و پر برکت ماه مبارک رمضان ، بهترین تقدیرها را برای همگان بخصوص ملت بزرگ و صبار و شکور ایران از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می کنم.

امیدواریم تمام مؤمنین و عزیزانی که در رزمایش بزرگ همدلی و مساوات یاریگر نیازمندان شده‌اند ، این پویش بزرگ را در ایام ماه مبارک رمضان گسترش دهند و مساوات و مواسات را که صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را به نمایش گذاشته ، عمق بخشند و در سبک زندگی مؤمنانه مردم ایران نهادینه کنند.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

محسن کیائی

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.