1399-10-13 22:37
926
0
72438

اهدای آثار منقّش به چهره نورانی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به امام جمعه گالیکش

اثار منقش به تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی هنرمندان شهرستان گالیکش به امام جمعه این شهرستان، اهدا شد.

مریم قربانی نقاش گالیکشی تمثال مقدس حاج قاسم سلیمانی در دیدار با سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش گفت؛ اینجانب به مدت یکسال و دو ماه است که به کار هنری مشغول هستم و با استفاده از تکنیک مدادرنگی با به تصویر کشیدن چهره پُر از اقتدار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تلاشم را کردم تا به عنوان یک هنرمند که همه آنچه در ذهن و احساسش را پای کار می آورد اثری را برای به یاد ماندن نام شهید عزیزمان به یادگار بگذارم تا سهم کوچکی از خود ایفا کرده باشم.

وی در رابطه با انگیزه اش از به تصویر کشیدن این اثر گفت: من به عنوان یک انسان رشد یافته در جامعه اسلامی که پیرو حق و برتری عدل بر ظلم بوده‌ام از شهادت سردار عزیزمان که تمام تلاشش نابودی ظلم و ظالم بوده غمگین هستم و تلاشم را کردم با به تصویر کشیدن چهره پُر از اقتدار ایشان نشان دهم که درست است سردار عزیزمان را از ما گرفتند ولی بدانند تا هستیم یاد ایشان را در دل و در خاطره مان حفظ خواهیم کرد.

قربانی اضافه کرد؛ به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی این اثر را با افتخار تقدیم میکنم به حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری، انشالله که مورد قبول ایشان باشد.

زهرا وزیری دیگر بانوی هنرمند گالیکشی گفت: خلق این اثر به خاطر حس خوبی بود که نسبت به سردار سلیمانی داشته است که باعث شد این اثر را بکِشد.

وی در این رابطه گفت: کشیدن این اثر دو روز برایم زمان برده است و به دلیل ولایتمداری حضرت حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکش و هم مسیر بودن در راه حفظ اسلام و انقلاب با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، این اثر را به ایشان اهدا می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش، ضمن تشکر و قدر دانی از زحمتات این دو بانوی هنرمند بخاطر این کار خوب هنری گفت: ارزش این کار هنری بیشتر بخاطر این بود که شما هنرتان را در مسیر ولایت قرار دادید در صورتی که می توانستید در قالب طبیعت و دیدنی های طبیعت و ... هنرمندی خودتان را نشان بدهید اما در این ایام و در این زمان آمدید در مسیر سردار سلیمانی حرکت کردید.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هم این را از همه ما می خواهد، اینکه ما می گوییم همه‌ی ما قاسم سلیمانی هستیم معناش همین اثری است که شما انجام دادید.

امام جمعه گالیکش گفت: در این اثر ولایتمداری، انقلابیگری، دوست داشتن و حرکت در مسیر سردار دلها نشان دهنده این است که دنبال مکتب سلیمانی، همراه ولایت فقیه هستید و آن چیزی است که امامین انقلاب گفتند.

سید محمد دلبری خطاب به بانوان هنرمند اظهار داشت: شما هم با هنر زیبایتان راه سردار سلیمانی را ادامه دادید، انسان ها می توانند از راه های مختلف واقعیت های دین مقدس اسلام را بگویند، یکی از این راه ها همین هنر و این کاری که شما خواهران گرامی انجام دادید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.