1402-08-22 10:30
358
0
87414
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان خبر داد:

اهدای ۱۱ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی گلستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

به گزارش «گلستان ما»؛ آخوند عبدالحی میرزاعلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: اهدای کتاب و اهدای خون از جمله برنامه‌هایی است که به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، دانش‌آموزان برتر عرصه کتاب و کتابداران و کتابخانه برتر در این هفته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان ادامه داد: به‌ مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بیمارستان قلب کردکوی نشستی را با پرستاران با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کنیم.

میرزاعلی بیان کرد: در روز ۲۵ آبان ساعت ۱۵ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی همایش روز کتاب و کتابخوانی را برگزار خواهیم کرد و از عموم مردم برای حضور در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی افزود: علاقمندان به حوزه کتابخوانی در روزهای ۲۳ الی ۲۵ آبان می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان گلستان شوند.

این مقام مسئول ابراز داشت: مسابقه کتابخوانی ملی با همکاری پدافند غیرعامل، کارگاه قصه‌گویی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، اجرای طرح کتابت قرآن کریم توسط نوجوان و جوانان عضو کتابخانه‌های عمومی گلستان و اجرای طرح کتاب از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

میرزاعلی افزود: گلستانی‌ها می‌توانند کتاب‌های بلا استفاده خود را در قالب طرح کتاب به کتابخانه‌های عمومی گلستان تقدیم کنند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.