1394-12-12 11:09
542
0
28372
فرمانده سپاه گرگان:

اگر غباری شبیه فتنه جلوی حقیقت را بگیرد رسانه می‎تواند روشنگری کند/ هدف رسانه انقلابی انعکاس حقیقت است

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات باعث شور و نشاط اهالی رسانه شده است یکی از اهداف رسانه انقلابی را در انعکاس حقیقت دانست و گفت: اگر غباری شبیه فتنه جلوی حقیقت را بگیرد رسانه می‎تواند روشنگری کند.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعلی مهاجر صبح امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهارکرد: هر کسی که دلش برای انقلاب اسلامی می‎تپد با روحیه مضاعف کار می‎کند و این روحیه بسیجی است.

وی داشتن روحیه تلاش و کوشش در رسانه‎های استان را قابل تحسین خواند و تصریح کرد: رسانه‎هایی که در راستای اعتلای آرمان‎های انقلاب اسلامی تلاش می‎کنند رسالت سنگینی بر دوش دارند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه قلم باید در دست افراد سالم باشد، افزود: رسانه باید حقیقت را نوشته و انتقال دهد اگر قلم در دست افراد سالم باشد کشور سالم خواهد شد و به سمت آرمان‎های انقلاب اسلامی حرکت می‎کند.

مهاجر تاکید کرد: شبکه‎ها و روزنامه‎های زرد برای اینکه توجه مخاطب را جلب کنند به کارهای غیراخلاقی روی می‎آورند که این امر پسندیده نیست.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی وابسته به رسانه است، گفت: رسانه‎ها در بازگو کردن حقایق نقش مهمی در زندگی افراد جامعه دارند اگر غباری شبیه فتنه جلوی حقیقت را بگیرد رسانه با آگاه‎سازی و بصیرت می‎تواند روشنگری کند.

انعکاس حقیقت برگرفته از آرمان‎های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه انعکاس حقیقت برگرفته از آرمان‎های انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: اصحاب رسانه به آرمان‎های امام راحل، مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا پایبند باشند تکلیفی که بر عهده رسانه گذاشته شده بسیار خطیر است.

مهاجر از رسانه‎ها خواست تا مواظب تفکر نفوذی باشند این تفکر به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است اگر تفکر نفوذی در رسانه‎ای خیمه بزند ضربات سنگینی خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه به‎روز بودن سبب اثربخشی می‎شود، گفت: اکثر مخاطبان به دنبال اخبار روز هستند همچنین اخباری که به دنبال پیگیری مطالبات و رفع دغدغه‎های عمومی باشد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.