1394-09-25 19:01
1123
1
24501

برای اولین بار دوره آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در گرگان برگزار می شود

اولین دوره آموزشی خبرنگاران  باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید مهدی حسینی تبار مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در گلستان با عضو گیری از طریق ثبت نام در سایت خبرگزاری بسیج شروع به کار کرد و تا به امروز 260 نفر از بسیجیان و علاقمندان  به خبرنگاری در استان گلستان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی همچنین از برگزاری این دوره در 26 آذر ماه خبر داد و گفت : مدت برگزاری این دوره یک روزه است و در این دوره از تمام نقاط استان خبرنگاران افتخاری بسیج حضور می یابند و با مباحثی چون اصول خبرنگاری ،تیتر زنی و سوژه یابی ، گفتگوی کوتاه و گزارش نویسی و همچنین عکاسی خبری آشنا خواهند شد.

حسینی تبار با اذعان به اینکه برای افرادی که بتوانند نمره قبولی را کسب کنند گواهی صادر خواهد شد گفت : این افراد پس از کسب 60 نمره  از 100 نمره امتحان پایانی در یک کارگاه عملی 4 یا 6 روزه در راهیان نور یا اردوهای جهادی شرکت خواهند داده شد و پس از تایید برای آنها کارت باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج صادر خواهد گردید.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد : افرادی که تا به حال نتوانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند می توانند با مراجعه به لینک  فرم ثبت نام جذب خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج ثبت نام و با گرفتن کد رهگیری اطلاعات خود را تا 1394/09/25 به پست الکترونیک خبرگزاری بسیج گلستان به آدرس khabarbasijgol@chmail.ir  ارسال یا با شماره های تماس 01731420203 -09116443413 تماس حاصل نمایند.

افرادی که نیز موفق به ثبت نام شده اند می توانند با مراجعه به روابط عمومی سپاه شهرستان خود در این دوره شرکت کنند.

این دوره در 26 آذر ماه 1394 در مرکز تعلیم و تربیت سپاه نینوا (دانشگاه امام حسین(ع) سابق) واقع در کیلومتر 3 جاده گرگان به آق قلا جنب مرکز فنی و حرفه ای برگزار خواهد گردید.

گفتنی استباشگاه خبرنگاران بسیج برای بسیجیان عضو آن، یک حرفه نیست. کما اینکه بسیجی به هیچکدام از عرصه‌های خدمت بسیجی خویش، طمع‌ورزانه و دنیاخواهانه و منفعت‌پرستانه نمی‌نگرد. بسیجی همان موتور محرک توقف‌ناپذیری است که در مفهوم کار؛ انقلابی بزرگ افکند. کار در تفکر مضمحل مدرن، عبارت است از شرّی اجتناب‌ناپذیر که تا ممکن است باید از آن دوری گزید! لکن در اندیشه بسیجی؛ کار، همچون نماز است! کارِ قربتاً الی الله وسیله ای است برای رسیدن به معشوق!

باشگاه خبرنگاران بسیج؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر است از عاشقان مجاهدت در عرصه‌ی رسانه‌ی انقلابی و اسلامی. هم‌تیمی‌های این باشگاه، چشمان تیزبین و بصیر بسیج‌اند در عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی. باشگاه خبرنگاران بسیج تاکنون موفق به جذب هزاران خبرنگار بسیجی شده و بدون تردید این فقط از نتایج سحر است؛ باش تا صبح دولتش بدمد!

ماموریت اصلی ما انتشار سریع اخبار حضور بسیجیان در هر عرصه‌ای از عرصه‌های مورد نیاز اسلام و انقلاب است. مجادتهای بسیجیان در حوزه‌های آموزش، درمان، سازندگی، تولیدات هنری و علمی، ارتقاء عقیدتی و اخلاقی، خودسازی و عبادت، فرهنگ و سیاست، مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب و... همگی در سرفصل ماموریتهای خبری باشگاه است. و بیش از این را انشاءالله در تولیدات باشگاه ببینید ...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

sajad

اطلاع رساني خودشان اينقدر ضعيف بود يا شما مطلب رو دير ارسال كرديد ؟9/25 درست زمان اتمام طرح مطلب رو درج كرديد

0
0
پاسخ
1394-09-26 03:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.