1394-08-08 08:03
1816
0
22811
با شعار « دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز ، آینده‌ساز فردا»

برگزاری۲۵۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی گلستان / استکبار ستیزی محور همه برنامه ها است

سرویس دانش آموزی: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی از برگزاری بیش از 250 برنامه در مدارس استان گلستان با محوریت استکبار ستیزی و نفی ظلم در جهان خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، «عبدالرضا برزگر» در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی  اظهار کرد: از ۸ تا ۱۳ آبان‌ماه  به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند لذا باید نسل چهارم انقلاب را با آرمان های انقلاب آشنا کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد: شعار امسال هفته بسیج «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» است.

وی با اعلام روزشمار هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: پنجشنبه (۷آبان‌ماه) تحت عنوان «دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» نامگذاری شده است، که عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای دانش آموز و معلمان استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثار گرگان و جانبازان  برنامه ریزی شده است.

برزگر افزود: جمعه(۸ آبان‌ماه)  «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی»، نامگذاری شده است که کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی پیشگام، حضور سازمان یافته و ملبس دانش آموزان بسیجی همراه با نمادهای سازمانی در مصلی های نماز جمعه در شهرستان ها، تشکیل جلسات مشترک حلقه‌های صالحین و سخنرانی فرماندهان نواحی و یا حوزه ها قبل از خطبه های نماز جمعه  ازجمله برنامه‌های این روز است.

وی با بیان اینکه روز شنبه(۹ آبان) تحت عنوان «دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی» نامگذاری شده است، گفت: آیین صبحگاه مدارس زنگ ایثار و شجاعت در مدارس نواخته خواهد شد و برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز شهرستان  هارا شاهدخواهیم بود.

این مقام مسئول ادامه داد: یکشنبه( ۱۰ آبان‌ماه)  با نام «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری» نامگذاری شده است و دیدار با ائمه جمعه در شهرستان به منظورارائه گزارش عملکرد و معرفی بسیج دانش آموزی و اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدارس نیز از برنامه های این روز خواهدبود.

برزگر  شعار پنجمین روز این هفته را ( ۱۱ آبان‌ماه) را  «دانش‌آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری» عنوان کرد وهم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با حضور فرمانداران و تجلیل  از آنان و دیدار دانش آموزان بسیجی اردوهای راهیان نور از مشهد الشهدای شلمچه و تجدید بیعت با شهیدان در شهرهای بندر ترکمن، کردکوی و گمیشان را برنامه های شاخص این روزبرشمرد.

وی ششمین روز ازهفته بسیج دانش آموزی، (۱۲ آبان‌ماه) را با عنوان «دانش‌آموز بسیجی اخلاق ورزی و پایداری»  اعلام کرد و افزود: افتتاح واحد های مقاومت و برگزاری مراسم هیئت شهدای قشر نیز برنامه های امروز است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در پایان با بیان اینکه محوریت برنامه های این هفته استکبار ستیزی  و نفی ظالمان جهان و حضور پرشور درروز ۱۳ آبان است ، افزود:  روز چهارشنبه( ۱۳ آبان‌ماه) نیز برنامه استکبارستیزی  و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع « مرگ بر امریکا« در مسیر راهپیایی ویژه  امیدان خواهدبود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.