1399-02-02 15:14
1328
0
68296
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره «عصر زندگی» در گلستان

حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: اولین مسابقه استعداد یابی با عنوان «جشنواره عصر زندگی» برای تمام سنین از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و تاکید بر خانه ماندن، اولین مسابقه استعداد یابی با عنوان «جشنواره عصر زندگی» برای تمام سنین از طریق فضای مجازی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همکاری قرارگاه مردمی مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که استفاده از استعداد نیروهای انقلابی در حوزه‌های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی برطرف کننده بسیاری از مشکلات است و اجرای برنامه‌های مختلف برای یافتن این استعدادها در پیشرفت کشور بسیار مؤثر است افزود: به بهترین آثار در مسابقه استعداد یابی «جشنواره عصر زندگی» جایزه ۳ میلیون تومانی و به نفرات برتر نیز ۱۰جایزه ۵۰۰ هزارتومانی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت ۹۹ به شماره تماس ۰۹۳۶۹۲۵۷۴۴۴ و آیدی asrezendegi99@ از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، سروش، ایتا و اینستاگرام ارسال کنند.

ولی نژاد خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر در حوزه مداحی، قرائت قرآن و دعا، آثار هنری، استندآپ کمدی، ایده‌‌های خلاقانه، بازی‌های گروهی خانوادگی، قصه گویی، معرفی کتاب، سفره آرایی و معرفی غذا از بخش‌های این جشنواره به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.