1401-10-30 16:05
516
0
83046
‍ معاون روابط عمومی سپاه نینوا خبر داد:

برگزاری جشنواره بهترین امت در گلستان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی، در گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، احسان صادقی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با محوریت اقدامات انجام شده توسط مسئولان و مدیران در حوزه‌های اداری و سازمانی، آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که شامل بخش علمی و ادبی (کتاب و مقاله، یادداشت و غیره) بخش ادبی (شعر، رمان، داستان کوتاه و…)، عکس، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه و خوشنویسی، هنرهای آوایی، سرود، تک‌خوانی‌، جمع‌خوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

صادقی تصریح کرد: تجربیات و نوآوری‌های برتر فردی و عمومی شامل خاطره‌نویسی، ایده‌های خلاقانه و تشکل‌های مردم‌ نهاد، فضای مجازی (سایت، اپلیکیشن، وبلاگ، کانال) از دیگر محورهای جشنواره «بهترین امت» است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره «بهترین امت» ۱۵ بهمن ماه امسال بوده و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال خواهند شد و به آثار برتر هدایای ویژه ای اهداء خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان و یا در پیام رسان ایتا و سروش به آدرس basijnewsgolestan@ ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.