1394-08-12 18:37
1227
0
23021
پنجشنبه برگزار می شود:

برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای نوچمن با حضور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

یادواره شهدای روستای نوچمن پنجشنبه 14 آبان با سخنرانی سردار جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با نوای گرم برادر پاسدار حاج ایوب غفاری و اجرای مهران جمال لیوانی برگزار می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از وب سایت خبری روستای نوچمن؛ دوازدهمین یادواره شهدا روستای نوچمن امسال با شکوه هر چه بیشتر و در ایام  عزاداری سید و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین(ع) و مقارن با روزهای تسخیر لانه جاسوسی برگزار می گردد.

به گفته عبدالله نوچمنی، فرمانده پایگاه بسیج نور نوچمن این مراسم در تاریخ پنج شنبه ۱۴ آبان ۹۴ همراه با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی سردار جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با نوای گرم برادر پاسدار حاج ایوب غفاری و اجرای مهران جمال لیوانی برگزار می گردد.

نوچمنی همچنین در ادامه افزود، این مراسم و مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام به صورت ویژه توسط ستاد یادواره شهدا برگزار می گردد که امسال به ایستگاه دوازدهم خود رسیده است و فعالین و اعضای پایگاه بسیج نور و خانواده های محترم شهدا و… با حضوری چشمگیر در این مراسم به اجرای هر چه بهتر این مراسم کمک می نمایند.

لازم به ذکر است که از برنامه های جانبی این مراسم، برگزاری نمایشگاه دستاورده های دفاع مقدس و تزیین با غرفه های  تصاویر و وصایا شهدا روستای نوچمن و دیگر شهدای گرانقدر کشورمان در هشت سال دفاع مقدس، تصاویر فاجعه غمبار منا، تصاویر مبارزه با آمریکا ممنوع، تصاویر معرفی زندگی نامه سردار همدانی، ایستگاه بلوتوث، ایستگاه صلواتی و … همراه خواهد بود.

IMG_20151103_103027

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.