1398-07-15 07:55
716
0
65810
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبرداد؛

برگزاری دومین مسابقه مداحی «نو گلان حسینی» در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دومین مسابقه مداحی «نو گلان حسینی» با هداف اجرای طرحی نو در استان در حال اجرااست.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه مداحی «نو گلان حسینی» اجرای یک طرح نو و شایسته از اهداف اصلی این مسابقه است که تا کنون مورد استقبال نوجوانان و جوانان گلستانی قرار گرفته است.

وی افزود: شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان و استفاده بیشتر از آن ها در محافل و مجالس و ساماندهی بهتر جامعه مداحان در استان از دیگر اهداف مهم این مسابقه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه با برگزاری این برنامه سعی داریم تغذیه فکری بیشتری برای «نوگلان حسینی» در استان فراهم کنیم، گفت: این مسابقه به صورت تلوزیونی انجام و از سیمای گلستان پخش می شود تا مردم از ظرفیت نوجوانان و جوانان بهره مند شوند.

وی وجود نوگلان حسینی را سرمایه های اعظیم برای استان اعلام کرد و یادآور شد: این افراد می توانند در آینده رتبه خوبی برای استان به دست آورند و کارهای خود را در دیگر استان های کشور و حتی مرکز کشور ارائه دهند.
ولی نژاد اظهار کرد: ممکن است این مسابقه با کمبودها و نواقصی مواجه باشد اما سعی داریم نواقص ها را برای سال های آینده برطرف و نقاط قوت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقه مداحی «نوگلان حسینی» در دو گروه برگزار می شود، افزود: متسابقانی که در سطح شهرستان شرکت کردند بعد از رقابت و کسب رتبه به مرحله استانی راه یافته و افرادی که رتبه برتر کسب کردند به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در مرحله شهرستانی 490 نفر شرکت کردند که 106 نفر به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد 36 نفر در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت 4 نفر به عنوان نوگلان برتر استان انتخاب و به مردم معرفی می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.