1394-12-12 11:57
852
0
28359
مسئول بسیج رسانه استان گلستان:

بهبود اقتصاد و معیشت مردم یکی از مطالبات اساسی رسانه ها باشد

مسئول بسیج رسانه استان گلستان درجشنواره مطبوعات استان گلستان گفت:بهبود معیشت و اقتصاد مردم یکی از مطالبات اساسی رسانه ها باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، علی محمد جعفری با بیان این مطلب در بازدید از غرفه قابوس نامه در این جشنواره افزود: رسانه های بومی و محلی باید برای مردم خدمت کنند و مردم نیز باید مشکلات خود را به رسانه ها بیان کنند و خبرنگاران فریاد و صدای ملت شوند و با پیگیری های این مشکلات راهگشا باشند.

مسئول بسیج رسانه گنبدکاووس به نقش رسانه در جامعه اشاره کرد وتصریح کرد: امروز بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید هدف رسانه ها باشد و تمام سعی و تلاش خود را در به کارگیری اصلاح این مورد انجام شود.

photo_2016-03-01_18-38-19

وی در ادامه افزود:رسانه هرچه بومی تر باشد، بهتر می تواند به مشکلات مردم بپردازد.

جعفری رسانه های دیجیتال را یک پدیده نوظهور دانست و انتشار گزارش و مطالبات مردمی را یکی از وظایفرسانه ها عنوان کرد و افزود:رسانه بومی و محلی در فضایی باید باشند که تعامل و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند

وی معتقد است که رسانه ی مردمی باید به بطن مردم برود و مشکلات شهر و مردم را با گزارشها و مطالب خود حل کند، این معنای مطالبه گری است.

photo_2016-03-01_18-38-01

مسئول بسیج رسانه گلستان به نقش موثر قابوس نامه در انتشار گزارشها و مصاحبه های مردمی این رسانه اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات پیگیری و گزارشهایی در خصوص روستای اسلام آباد بود که از سوی رسانه های مختلف گنبدکاووس پیگیری شد.

وی در ادامه افزود: مشکلات مردم این روزها معیشتی و اقتصادی است که باید رسانه ها با تقویت مبحث اقتصاد مقاومتی به حل این مشکل بپردازند و توجه رسانه ها به جامعه مخاطب خود ومیزان ضریب نفوذ نیز بسیار مهم است. بپردازند

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.